Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
verschilt erg veel dus.

Jessix schreef:Mijn engels volbloed was ook niet op gewicht te houden zonder krachtvoer en kreeg een minimaal van 2 scheppen basis brok en/of muesli. Daarnaast 's avonds nog een emmer bietenpulp met zemelen. Na het werk gaf ik hem gerust nog een halve schep muesli. Mijn paarden hebben altijd onbeperkt ruwvoer tot hun beschikking.
keona schreef:Jessix schreef:Mijn engels volbloed was ook niet op gewicht te houden zonder krachtvoer en kreeg een minimaal van 2 scheppen basis brok en/of muesli. Daarnaast 's avonds nog een emmer bietenpulp met zemelen. Na het werk gaf ik hem gerust nog een halve schep muesli. Mijn paarden hebben altijd onbeperkt ruwvoer tot hun beschikking.
Bij mij heeft het echt geholpen om van hooi naar voordroog te gaan.vorheen moest ik er ook vanalles in duwen nu niet meer nodig zal zo foto plaatsen van mijn ouwde tante om telaten zien
dus ik hoefde absoluut niet bang te zijn dat hij zich zou overeten. Verder gaf ik luzerne. Daar zit veel kalium in en vooral na inspanning lustte hij dat graag.