[SGW] Wie heeft er een Draver die aan cross of sprigen doet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SILVER7

Wie heeft er een Draver die aan cross of sprigen doet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 14:35

Hoi!
Ik ben benieuwd wie er een draver heeft die aan cross (SWG) of springen doet. *D
Ik heb zelf ook een draver van bijna 4jaar.
Het lijkt me leuk om van hem een "spring, SWG paard te maken" :j
Ik heb een paar keer met hem gesprongen maar ik doe dit niet te vaak!
tot mijn verbazing vindt hij dit super leuk en kan hij ook aardig springen voor een 3 jarige draver! :)
ik spring 1 keer in de maand met hem en bouw dit heel rustig op.
Heeft iemand een draver die hij of zij heeft uitgebracht in de cross of spring sport? GR

darkadia

Re: Wie heeft er een Draver die aan cross of sprigen doet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:38

Ik heb zelf wel een draver, van nubijna 5, maar deze is ook pas half jaartje onder het zadel dus we doen het nog rustig aan. Wel al balkjes gedraafd en onbelast sprongetjes van 30cm gedaan. Hij vond het spannend, maar ook leuk. Het lastige vaak met dravers is dat ze geen geweldge galop hebben, en dit met springen van parcoursen wel nodig is. B is vaak nog wel haalbaar. Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen ;)

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:39

wij hadden een draver op de manege, die kon wel goed springen, maar dat is natuurlijk nog weer wat anders dan crossen

SILVER7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 18:06

Darkadia: super leuk! mijn draver is ook niet zo geweldig in galop, maar het gaat steeds beter!
Lienie_F: Ja ik hoor ook vaak van mensen dat dat ze dravers hebben die goed kunnen springen. (waarschijnlijk heb ik zo'n draver! :) )