[SGW] Indoor cross de Kroo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elinesikko

Indoor cross de Kroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 19:16

Na bijna een jaar geen cross hindernis meer gezien te hebben, toch opgegeven voor de B cross bij de Kroo. Het springen ging de laatste tijd wat minder, maar de woensdag voor de cross sprong hij super tijdens de les.
Dus vol vertrouwen om 7.00 uur thuis vertrokken. Daar aangekomen de cross gelopen om vervolgens 2 uur te kijken voordat ik zelf kon gaan rijden. Altijd zo leuk die kleine kinderen op A en B pony'tjes.

Tijdens het inspringen was Zamira lekker voorwaarts en voelde goed aan. Het springparcours ,was niet zo heel hoog, ging fijn wel de eerste van de dubbel hard geraakt maar hij bleef liggen :), wat dus betekende foutloos. Op naar de dierenarts en dat was ook prima. Hup de cross in *D wat deed Sam het weer super, lekker vlot overal zonder twijfel over. Bij de trakehner met de waterbak eronder toch voor het alternatief gekozen, omdat ik zelf twijfelde :o maar denk dat Sam het zo gesprongen had.
Foutloos binnen de tijd gecrosst :D voor stijl een 9: 8,5 en een 9 wat resulteerde in een 4e prijs :)

Oeps verhaal iets te lang geworden, maar hier het filmpje

weet iemand toevallig wie foto's gemaakt heeft :o

avi5987

Re: Indoor cross de Kroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:32

Ziet er goed uit! Benschop-fotografie en Edli nicpics hebben foto's gemaakt:)

Vincy

Re: Indoor cross de Kroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:03

Goed gedaan! Ziet er leuk uit daar! :D
Ben altijd bang dat ik binnen zo'n lang parcours niet kan onthouden binnen haha :+

Gefeliciteerd met je prijs!! *\o/*