[SGW] Oefenterrein Drenthe?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maxima_S

Oefenterrein Drenthe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 19:18

Hallo allemaal,

Ik verhuis binnenkort met mijn paarden naar Drenthe en zou zo graag af en toe op een cross terrein oefenen. Hoeft niet direct met lessen oid te zijn maar gewoon voor mezelf.

Nu vroeg ik me af of er in de buurt van Emmen een terrein is waar ik terecht zou kunnen.

Elke optie is welkom, ook als het wat verder rijden is!

Bedankt!

mistid

Re: Oefenterrein Drenthe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 19:46

Wij hebben een crossterrein bovenin Drenthe, er staat een link in mijn onderschrift.

Verder zit er een terrein in Witteveen, in Pesse (Alice Waanders geeft daar trainingen), bij het Paardenzwembad in Vredenheim (in de zomer regelmatig lessen(series)).

kusvoorjou

Re: Oefenterrein Drenthe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 19:49

de eerste die in mijn op komt is inderdaad manege smit, te Pesse, zoals hier bovenstaand al is genoemd.

je kan hier ook gebruik van maken zonder een training van alice waanders, volgens mij kost het dan per combinatie 5 euro (weet het niet helemaal zeker)

En in april word er altijd een oefencross gehouden bij stal slager, te Staphorst.. erg leuk!

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 21:25

Elk jaar is er op het Balloërveld een oefencross en op het defensie terrein bij de Haar ook! Is beide in de buurt van Assen, dus wel een half uurtje rijden.

Maxima_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-15 21:36

Bedankt! Ik ga bijna verhuizen dus kan ik er dit voorjaar lekker op uit :-)