[SGW] mooi Crossterein omgevin EDE

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bpv4ever

mooi Crossterein omgevin EDE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-15 19:43

hallo,

weet iemand misschien een leuk cross terein van te huur is,
ik ben opzoek omdat ik een een vriendin van me een foto shoot willen gaan doen maar wel een mooie en niet te duren locatie willen.

weeten jullie misschien iets?
zo ja ?
zou je de prijs kunnen vermelden en waar het is?
en evt fotos

Alvast bedankt

Joki

Re: mooi Crossterein omgevin EDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:41

Lunteren en renswoude kan je zelf op. Prijs van lunteren weet ik niet. Ik dacht dat renswoude 10 euro terreinhuur is

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:20

Lunteren (Roskam) is ook 10 euro, en idd Renswoude geldt hetzelfde voor. Als je ook een sprongetje wil maken moet je begeleiding mee hebben, en goed passende bescherming voor jou en je paard. Dragen van een cap is verplicht. Ik vermeld het er wel even bij, omdat ik vaak ook zie dat mensen voor de foto de cap even af doen. Van Renswoude kun je hier wat foto's bekijken: www.hcdeschalm.nl.

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:12

De Valouwe in Ede?

rensniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 17:00

heumstede in bergharen?

FleurSylvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 17:04

Bussloo (apeldoorn) is gratis :)

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 17:07

Bussloo is gratis, maar ik zou er alleen heen gaan in een droge periode. Anders zijn alle paden nat.. De hindernissen worden ook niet echt onderhouden.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 17:09

Mariahoeve in Renkum heeft een crosswei, maar hij is niet heel spectaculair.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 18:30

Bussloo is niet gratis als je de parkeerkosten mee rekent. Dan kom je ook zo op 10 euro uit voor een auto met trailer. Voor dat geld kun je beter naar een goed onderhouden terrein gaan. Wij vonden Bussloo erg tegenvallen qua onderhoud.

FleurSylvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:31

SusanH schreef:
Bussloo is niet gratis als je de parkeerkosten mee rekent. Dan kom je ook zo op 10 euro uit voor een auto met trailer. Voor dat geld kun je beter naar een goed onderhouden terrein gaan. Wij vonden Bussloo erg tegenvallen qua onderhoud.

Er zijn zat plekjes waar je gratis kan parkeren en dan stappend naar bussloo *\o/*
Het onderhoud houdt idd te wensen over maar is wel te doen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 09:55

Wij konden door het hoge gras niet zien of de bodem voor en na de sprong goed was, ook was de bodem erg hard toen wij er waren. Wij hebben dus niks gesprongen. In de buurt van Ede zijn imo meer en betere opties die ook nog eens een stuk dichter bij zijn. Maar wij zijn misschien ook wel wat verwend wat crossterreinen betreft.

FleurSylvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:58

SusanH schreef:
Wij konden door het hoge gras niet zien of de bodem voor en na de sprong goed was, ook was de bodem erg hard toen wij er waren. Wij hebben dus niks gesprongen. In de buurt van Ede zijn imo meer en betere opties die ook nog eens een stuk dichter bij zijn. Maar wij zijn misschien ook wel wat verwend wat crossterreinen betreft.

Nee niet verwend bussloo is slecht, maar nu in deze tijd is t gras nog niet zo hoog dus wel te doen, dat wordt straks echt slechter helaas. Ook die heg waar je overheen kan springen is nu nog te doen, straks niet meer...