Wat houd de cursus in?
Dit is een 4 uur durend programma. We gaan de hele TREC behandelen. Ten eerste beginnen we met de uitleg van TREC. Niet te lang, want we willen bovenal wat te paard doen. Hierna laten we je zien hoe je het beste een kaart in kunt tekenen. Je tekent vervolgens zelf een relatief korte route in en gaat die dan ook rijden. Dan zijn we anderhalf uur verder. Na een kleine pauze gaan we verder met de MA. Zo langzaam mogelijk galloperen en zo snel mogelijk terug stappen. Ook hier krijg je de nodige tips bij. En als laatste... de PTV. Een aantal hindernissen gaan we behandelen. We geven je tips hoe je een hindernis het beste kunt nemen en waar je op moet letten. Tot slot mag je het parcours een keertje op tijd rijden. Onbeperkt koffie & thee. Tijdens de theorie kunnen de paarden indien nodig in een stal (geen extra kosten)
Kosten
Helaas zitten Margot & Hans niet om de hoek waardoor we ook reiskosten moeten betalen. Hoeveel dit zou zijn hangt weer af van het aantal deelnemers. Als ik uit ga van 20 deelnemers zitten we op E67,50 hierin zit de cursus verwerkt, de reiskosten, de bakhuur een lunchpakketje EN een leuk aandenken! Mochten er meer deelenemers als 20 zijn dan worden de kosten weer iets lager natuurlijk
Groepjes
Omdat we niet met 20 tegelijk van start kunnen maken we weer 3 verschillende groepen. Er kunnen er weer 8 of 9 per groep.
Geen eigen paard
Altijd al een keer TREC willen rijden maar heb je geen eigen paard ter beschikking? Een paard huren is mogelijk.We beschikken over een Noriker, een Fjord en voor de kleinere ruiter max 1.60 een X ijslander. Hiervoor betaal je E25 (normaal E10,- per uur)
Datum
De cursus zal plaatsvinden in het weekend van 19 & 20 April. Vul in de poll even in welke dag voor jou het makkelijkste uitkomt.
Tijd
Ik vind 11U wel een mooie tijd om te starten.
Vragen?
Heb je nog vragen stel ze in het topic dan kunnen Margot of ik ze beantwoorden
Beeldverslagen vorige TREC les
Groep 2--> http://www.oypo.nl/65A39FE53DF478EE
Mocht het weer nu heel slecht zijn en de bak echt niet te doen dan horen jullie dat in het topic en gaan we opzoek naar een andere oplossing!
Aanmelden kan gewoon in het topic
en degene die de trec vorige keer op fonzke heeft gereden wilde volgens mij nu weer meedoen