Ruiterpaden Twiske begaanbaar? Aansluiting vanuit Wijdevenne

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Ruiterpaden Twiske begaanbaar? Aansluiting vanuit Wijdevenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 17:23

Ik plaats het hier maar, omdat hier de meeste kans is om fanatieke buitenrijders te treffen :+. Hoe zijn de paden op dit moment in het Twiske? Veel blubber? En ik meen me te herinneren dat er een aansluiting komt/is vanuit Weidevenne Purmerend. Klopt dat?

Afbeelding

Aileen_Noël

Re: Ruiterpaden Twiske begaanbaar? Aansluiting vanuit Wijdevenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 16:41

Hoi , lees dit topic nu pas. De paden zijn er al vanaf het bos naar het Twiske. Momenteel is het Purmerbos gesloten en kan ik je helaas ook niet vertellen hoe het Twiske erbij ligt. Wij trainen er straks ook weer veel als de ijzers er weer onder zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:40

Ook ik kan je niet helpen op dit moment. Maar je hebt me wel op een idee gebracht. Hopelijk komende tijd even de tijd om te kijken hoe het erbij ligt.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:48

Paden in het Twiske zijn goed. Tenminste 2 weken terug wel. Ben er toen op zondag geweest. En heerlijk gereden en op het lange zandpad nog een hard galopje gedaan :)
Mijn ervaring is dat de paden in het Twiske meestal wel goed zijn. Maar het heeft deze week wel heeeeel veel geregend!!

Edit: paden in het purmerbos zijn op het moment wel heel slecht. Paden zijn ook afgesloten en ruiters mogen nu niet het purmerbos in.