Ik heb met mijn merrie altijd fanatiek getraind in verschillende disciplines in de western. Altijd met heel veel plezier gelest bij Johanna Vellinga. Dat was echter zes jaar geleden... We zijn verhuisd, merrie is met pensioen en haar nu 7-jarige zoon heb ik meer dressuurmatig ingereden. Maar of dat het nou écht is.. Met mijn merrie hadden we de grootste lol, ze was bloedfanatiek en vond het écht heel erg leuk. Mijn ruin is wat minder slim
maar ik denk wel dat disciplines zoals trail, horsemanship en bepaalde onderdelen uit de reining hem wel zouden kunnen liggen. Hij is een grote Tinker, 1.65m die zijn lijf goed weet te gebruiken. Mijn stalgenootjes zijn allemaal ervaren ruiters, maar niet in de westerdisciplines. Zij willen ook graag beginnen met het oppakken van westernles.
We zijn geen van allen bloedfanatieke ruiters, er zijn niet direct wedstrijdambities en we rijden allemaal op een koudbloed
We zijn dus echt op zoek naar iemand die hetzelfde doel heeft: ons trainen in disciplines zoals trail en horsemanship met rust, geduld en vooral heel veel plezier. We willen niet binnen een maand kunnen sliden, dat is helemaal niet ons doel. We hebben een bak op locatie (Noordlaren) die als het niet dagen achter elkaar regent het hele jaar goed te doen is.
Zelf ben ik er helemaal uit, en ik heb ook geen idee wie in de noordelijke provincies aan onze wensen voldoet. Ik hoop dat jullie ons hiermee kunnen helpen!