[WN] Pension regio Bergen op Zoom

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Painttobe

Pension regio Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 17:58

Hoi allemaal,

Wie kan mij meer info geven over (western)stalling regio Bergen op Zoom?
Ik zoek een lekker plekje voor mijn ruin.. The Pine Ranch heeft erg weinig info online, super vervelend.
Semperfi ranch heb ik gemaild en heeft een website.
Nog meer mensen die western rijden en ergens rondom Bergen op Zoom staan? Ik wil maximaal 20/25 minuten reizen (auto).

Groetjes!

4pleasure

Re: Pension regio Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 09:22

Ga even langs de Pine Ranch, er is altijd wel iemand die je info kan geven ;) Kun je gelijk de locatie bekijken. Onlangs is de bodem van de rijbaan vernieuwd!

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 11:49

Ja dat kan,.. woon alleen 1,5 uur er vandaan ;) (we gaan verhuizen)

Jliiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:31

Ik sta momenteel op The Pine Ranch met mijn merrie.
Als je wilt kan ik je wel de tel. nummer doorgeven van Willem Mol, de eigenaar.
Ik weet niet of je al eens was komen kijken?
We hebben hier een binnenbak van 40 x 80m, net een nieuwe bodem :)
De paarden gaan dagelijks buiten in de paddocks of in kudde op de weide(in de zomer dan)
Laatst bijgewerkt door Jliiien op 08-12-14 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:32

ohhhhhhhhh ben je niet eerders dan een keer in de buurt van Bergen op Zoom dat je langs kunt gaan ;) Wat wil je allemaal weten? ;)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:32

Ik sta op de Semper Fi Ranch! Hoop dat je snel antwoord krijgt :) Is een fijne stal, en ze zijn erg goed voor de paarden.

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:09

Dacht ook meteen aan The Pine Ranch. Ben daar een aantal keer op bezoek geweest en ik vond het er erg gezellig. Ik kom er heel graag :) Als ik niet zo ver woonde, dan wist ik het wel haha. Wou dat wij zo een staling bij ons in de buurt hadden (waar ik woon in België dan)...

cbuuron

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:16

Ik kan je de Semper Fi Ranch zeker aanraden. Ik kom daar zelf nu 4 jaar en heb daar sinds bijna 2 jaar mijn eigen quarter horse merrie staan.
Het is een zeer nette stal met mooie faciliteiten, waar het welzijn van de paarden absoluut voorop staat.
De stallen zijn ruim en erg netjes en de paarden gaan iedere dag de wei op (zomer en winter).
De groep pensiongasten bestaat uit zowel westernruiters als dressuur-/recreatieruiters en iedereen gaat er zeer gemoedelijk met elkaar om.
Er worden zeer regelmatig leuke en leerzame evenementen/ clincs/ onderlinge wedstrijden/ etc.
georganiseerd.
Als je nog meer wilt weten, kun je me altijd een berichtje sturen of gewoon even telefonisch contact opnemen met de eigenaren (telefoonnummers staan vermeld op de website www.semperfiranch.com).
Maar wat het allerbelangrijkste is, is dat jij en je paard je thuis voelen op je toekomstige pensionstal, dus ik zou vooral een bezoekje brengen aan de stallen die je op het oog hebt.