Verder zullen er hier en daar nog wel wedstrijden zijn, maar ben zelf niet meer zo op de hoogte, gezien ik in Canada zit momenteel. Mocht ik nog iets horen/lezen, dan geef ik het door
Ga zelf dit topic ook in de gaten houden. Altijd interessant om te weten waar er oefenwedstrijden zijn.
tweety_be
Geplaatst: 07-12-14 23:07
Nog eentje gevonden: De Pandhoeve Winter Cup (reining) in Baal, België op: - 21 december 2014 - 25 januari 2015 - 1 maart 2015 meer info: https://www.facebook.com/events/814549601937333/ Inschrijving: €5 (2x rijden)
(valt wel deels samen met de Winter Buckle Serie van Lone Star, die hebben ook data op 21 december en 25 januari, maar ook op 15 februari en 15 maart, hier is het €15/onderdeel/show)
Thanks in ieder geval! Paardje moet nl nog veel leren, is vaak bang van de jury, spandoeken, microfoon, veel lawaai. Op een officiële wedstrijd krijg je meestal niet de kans om hem rustig te laten kijken. Hoe zit dit op de onderlinge wedstrijden?
Had Burgmeijer ook geen onderlinge maandelijkse wedstrijden in het winterseizoen? Of zijn ze daarmee gestopt?
Popstra
Geplaatst: 09-12-14 15:31
Schietberg reining in Veldhoven zijn goed geschikt en niet geheel onbelangrijk, betaalbaar! om je paardje eens een eerste indruk te geven van een show.
Op officiele wedstrijden en dan noem ik een DRHA show kun je ook best je paardje rustig rond rijden in bijv de klasse; Any horse Any rider. Mag ook op 2 handen. Of je neemt alleen een paid warm up. Als je zelf er voor zorgt je niet zenuwachtig bent en ruim op tijd aanwezig bent dan kun je in alle rust je paardje voor bereiden en de 4 minuten die je in de show arena hebt vol benutten om lekker op je gemak rond te rijden en het een leuke, relaxte eerste ervaring te laten zijn want daar gaat het om.