Voor school hebben wij de opdracht om samen met een klasgenoot een wens van je bucketlist te gaan doen. Nu zou ik het heel leuk vinden om eens western te rijden.
Ik ben een dressuur/buitenrit ruiter en heb ooit wel eens op een westernpaard gezeten, dit paard was nog maar net beleerd en kon nog geen stop of spin oid.
Nu hoef ik ook niet direct een hele western grand prix
uit te voeren, maar het lijkt me wel heel leuk om op een paard te rijden waar wat knopjes op zitten.Mijn klasgenoot heeft vroeger ooit wel eens paard gereden maar dit is wel heel lang geleden.
De opdracht is wel dat je het met z'n twee moet doen, dus zij moet ook op een paard. Dit vind ze overigens helemaal niet eng en erg leuk, maar het moet dus wel een brave zijn.
Nu is de vraag, weet iemand een manege of vereniging in de buurt van Amsterdam, Utrecht, Houten die hiervoor open staan? Of misschien iemand die zelf een paard (of meerdere) heeft en daar een lesje op wil geven?
Ik heb wel gekeken in de lijst van hier maar werd niet echt veel wijzer van sommige websites en volgens mij zijn er vast wel meer stallen.