[WN] Oefenwedstrijd Noord Nederland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DaphneG

Oefenwedstrijd Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-14 22:25

Hallo :)

Helaas ging mijn debuut met mijn APHA merrie niet door afgelopen weekend en het ziet ernaar uit dat er dit jaar geen WRAN wedstrijden meer zijn... Het probleem is nu dat mijn paard 6 wordt het komende jaar en dat ik dus vanaf januari senior moet starten terwijl we nog nooit junior zijn gestart en dus geen wedstrijdervaring hebben.
Weet iemand of er in Noord Nederland dit jaar nog een oefenwedstrijd of onderlinge wedstrijd is waar we aan mee kunnen doen? Ookal is het alleen maar voor de ervaring.

Groetjes Daphne :)

_Cindy

Re: Oefenwedstrijd Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 08:20

Bij de WRAN begin je altijd in de l4 , daarbij maakt de leeftijd niet uit.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 10:29

In het forum Western Evenementen staan aankondigingen van twee oefenwedstrijden in Noord Holland (Callantsoog en Kalverhoek): [WN-EV] Western Evenementen

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 16:33

DaphneG schreef:
Het probleem is nu dat mijn paard 6 wordt het komende jaar en dat ik dus vanaf januari senior moet starten terwijl we nog nooit junior zijn gestart en dus geen wedstrijdervaring hebben.

Waarom vind je dat een probleem?
Sowieso zijn er op DPHC shows vaak wel beginner onderdelen :)
Zie http://www.dphc.nl/shows/classes/dphc-onderdelen

Voor dit jaar zijn er geen DPHC shows meer, maar je kunt nog zoals Wranglerbutt zegt eens kijken bij de oefenwedstrijden.

DaphneG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-14 16:51

Zucht... Ik word gek van die regels.. Zie nu inderdaad dat de L4 gewoon op snaffle is.
Ik weet nog niet zeker of ik ook nog lid word van de DPHC aangezien ik ook al lid ben van de APHA en de
WRAN..

Op 1 hand rijden zijn we nog lang niet mee bezig, mijn instructeur geeft denk ik wel aan wanneer we daar aan toe zijn.