Hallo allemaal, na een zeer geslaagde paardrijvakantie in Frankrijk, wil ik graag een keer in Duitsland op vakantie, bij voorkeur op een western paard /manege. Vind de manier rijden toch fijner, bij dressuur verval ik snel in mijn oude fouten... Hebben jullie tips voor mij? Ik val onder de 'voorzichtige Ruiters', zeker na een paar stevige vallen van het paard. Dus graag iets zonder heethoofden (als zijn quarters van nature wat koeler in het hoofd) .
Al twee adressen, Jippie !! maar... Mijn duits is niet zo goed maar bij de wersten-reiten munsterland kan ik nik vinden over buitenritten voor derden??? alleen les prijzen.
De eigenaren van de Triple Star Guest Ranch zijn Nederlands
Erika_Z
Geplaatst: 30-09-14 06:18
Msp77 schreef:
Al twee adressen, Jippie !! maar... Mijn duits is niet zo goed maar bij de wersten-reiten munsterland kan ik nik vinden over buitenritten voor derden??? alleen les prijzen.
Ja, Anna Schreiner (Westernreiten Münsterland) biedt ook buitenritten aan. 1-2h kost € 20, elk volgende uur € 10. Heb je meer vragen, dan hoort ze het graag van je. Dat mag natuurlijk via mij (mail/PB), je kunt ze ook rechtstreeks aan haar mailen in het Nederlands. Er lopen daar genoeg Nederlanders rond om iets te kunnen vertalen en anders meldt ze zich wel weer bij mij.