Dutch en ik hebben een paar dagen terug iets heel leuks gedaan, we hebben in een groepje een leerzame les bij Jan O.ortveld gevolgd, met als mooie afsluiting een oefencross. Het was gelukkig prachtig weer en we hebben genoten
. Dutch is normaal niet zo makkelijk maar Jan wist precies hoe hij ons moest begeleiden. Wat mijn merrie doet is de controle overnemen als je ook maar een foutje maakt. Zij weet het allemaal beter vind ze, is misschien ook wel een beetje zo haha
.Wat een perfecte oplossing voor ons bleek was dat ik Dutchie lekker op eigen benen liet lopen en haar het zelf uit liet zoeken. Ik mocht sturen met mijn zit en het ritme aangeven met m'n benen maar zo min mogelijk haar storen met de teugel. Dit werkte top! Dutch hielp me zelfs als de afstand net niet paste, iets dat ze ook bij het springen nooit zou doen.
De dochter van Jan heeft mooie foto's gemaakt. Ze zijn niet zo scherp vanwege de facebook kwaliteit, ik denk dat ik er misschien nog wat ga bestellen in het echt, dan krijg ik ze 'analoog' en dus van de correcte kwaliteit

Even nog snel wie Dutch eigenlijk is:
Carrowbawn Dutch X
Ierse afkomst maar NL vader, vandaar haar mooie naam

v. Ekstein (verklaart ook haar niet zo makkelijke karakter
)9 jaartjes oud
en een echte merrie
Eerst de filmpjes maar.
Het eerste filmpje is de oefencross. Het tweede filmpje was het lijntje dat we als we dat wilden nog geheel vrijwillig *ehum* mochten doen. Ik was super terughouden omdat dit vaak de hindernissen zijn waar ze
zegt. Maar Jan had het volste vertrouwen en heeft het min of meer verplicht gesteld. Het was even slikken maar we hebben zoals hij dat zo mooi noemt "met het mes tussen de tanden" gereden en het gehaald
Nu wat foto's door mama:

En de foto's van de aanwezige fotografe:

Hier ben ik natuurlijk niet zo trots op mijn houding, t was een lastige afstand en we sprongen de coffin uit, bult op. Een sprong later verliep het beter, maar dat staat er natuurlijk niet op

Ik zou het leuk vinden om tips te krijgen, ik ben absoluut nog zeer onervaren dus elke tip is mooi meegenomen
.