Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Herlinde98 schreef:Hee, ik weet niet of jullie er van gedient zijn, maar ik vraag het hier toch even. Ik wil graag sgw gaan starten met mijn pony maar ik heb het idee dat ik toch nog niet genoeg weet over hoe het gaat op zo'n concour. Daarom vraag ik me af of hier iemand is met wie ik een dagje mee mag lopen op sgw heino (of ergens anders) ? Dit kan natuurlijk iemand zijn die zelf het concour rijd maar ook iemand die fotos maakt of iemand die gewoon komt kijken en me alles precies uit kan leggen. Alvast bedankt !
goed dat je het vraagt want zo voorkom je situaties die vervelend zijn! Mare73 schreef:Hallo allemaal,
Wie start er nog meer in Heino 21 oktober?
Ik ben er nog niet eerder geweest, iemand al ervaringen daar? Ik start klasse B
Ik heb er vorig jaar ook gestart. Super gezellig en dichtbij elkaar allemaal. De hindernissen zijn zeer goed te doen. Er zat vorig jaar wel een coffin in maar niet echt benoemings waardig. Waterbak heeft twee verschillende inlopen. Als je via rechts gaat hoef je maar klein stukje erin. Verder leuke boscross :-D
heino is wel 'makkelijker' dan Gorssel! Dus dat scheelt!
maar super leuk crossje lekker dicht bij elkaar en dressuur weet je meteen de punten als je binnen op scherm kijkt!(teminste vorigjaar)