3x is scheepsrecht: Haarle 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

3x is scheepsrecht: Haarle 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 14:07

In 2012 reed ik in Haarle mijn eerste wedstrijd ooit en deze wedstrijd maakte dat ik helemaal enthousiast werd van de endurance *\o/* Helaas in 2012 niet hard genoeg gereden, maar dat mocht de pret niet drukken. In 2013 stond Haarle weer als seizoensafsluiter op de agenda en dit ging super goed....alleen de verkeerde kant op -:(- Voordat we daar achter kwamen, hadden we al ruim 10km in de benen, dus toen besloten om niet alsnog te starten en ons maar terug te trekken.

En toen kwam Haarle 2014 :D Hoog gespannen verwachtingen, zoals jullie wellicht begrijpen! En die zijn helemaal waargemaakt!

Tijdens de voorkeuring was Stoffel erg onrustig, maar toch een nette HS van 40 en verder fijne waarden en een mooie A voor de locomotie. Eenmaal op weg liep hij heerlijk. In het begin wat over zijn tempo, maar later fijn te controleren en dat moest ook wel met dit technisch lastige parcours. Modder, gladde stukken, brede paden met mul zand, hele smalle paadjes die vanaf het paard niet eens meer te zien waren, steenslag, vals plat en fiks stijgen en dalen! Ik had het er maar zwaar mee :oo maar Stoffel ploegde dapper door. De laatste km's had ook hij het wel gehad, dat werd hangen en wurgen. Om hem mentaal uit te dagen hem uiteindelijk maar in galop gezet en dit werkte goed gelukkig :)

Na het finishen 7 minuten gewacht met aanbieden, want deze koudbloed laat zich lastig lezen en we hebben al vaak 61/62 gescoord.. Mijn geluk was dan ook groot toen de VET 56 aan me doorgaf :D
Op de nakeuring een HS van 48, een A voor locomotie en verder weer goede waarden. Uiteindelijk netjes 10,13 km/u gereden (we waren 10 km/u van plan) en met 3 winstpunten naar huis, yes!

3x is scheepsrecht, nu eindelijk Haarle goed uitgereden :D Ik ben heel trots op mijn kleine haffie! :+:

Afbeelding

Afbeelding
Daar gaan we!

Afbeelding

Reusje0504

Re: 3x is scheepsrecht: Haarle 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 15:06

Supertrots! Heel goed gedaan en het was een prachtige rit!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 16:06

Ahhh wat ontzettend fijn, gefeliciteerd :D Inderdaad, drie maal is scheepsrecht!
Hele mooie vetkaart, daar mag je trots op zijn!

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 16:26

Goed zeg, leuk om te lezen! :)
Ik sta zelf ook nog op de achtergrond van je eerste foto haha

xdaniqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:43

Supergaaf!!
en wat een leuk paardje heb je :)