dit jaar is de wedstrijd op zaterdag 30 augustus. we gaan er weer een mooie wedstrijd van maken,ook dit jaar een klasse 4.
Maar zonder vrijwilligers geen wedstrijd,dus wie heeft deze wedstrijd niet in de planning,maar wilt wel genieten van de Sallandse sfeer. Meld je dan aan als vrijwilliger,de meeste posten zijn nu nog vrij!
Laatst bijgewerkt door Hilli op 25-08-14 08:15, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel aangepast, zodat het een topic is voor vrijwilligers en deelnemers :-)
Als jullie nog hulp nodig hebben, zou het mij ook erg leuk lijken om te helpen. Ik heb alleen totaal geen ervaring met endurance (door gebrek aan een paard, de interesse is er wel), ik weet niet of dat een probleem is?
we zoeken nog enkele vrijwilligers om deze wedstrijd goed te organiseren wie heeft er zin om een dag of dagdeel te komen helpen? graag mailen naar hennyhoeksma@hotmail.com
Ik hoorde dat er maar weinig starters zijn in de korte klasse I, bestaat er nog een kans dat deze klasse niet doorgaat of zijn er genoeg starts om het door te laten gaan?
Ik doe ook mee. Gaat hij wel door? Ik ben nog op zoek naar iemand die wil groomen!
Dirk
Geplaatst: 23-08-14 17:49
HHenny schreef:
Wedstrijd en alle klasses gaan door
Corelli
Geplaatst: 24-08-14 17:12
Wanneer verschijnen de startlijst (indien aan de orde) en het programmaboekje online?
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 25-08-14 15:20
Anouk doet mee in de klassse 3. Ik zag op het vraag programma dat de starttijden zijn vervroegd. Ik had gehoopt dat de start tijden wat later zouden zijn ipv eerder. Dat wordt nog iets eerder opstaan. Besloten dat we maar thee en broodjes meenemen en niet thuis ontbijten maar in de auto of op het terrein. Pony krijgt zijn ontbijt ook bij aankomst. We zullen het wel zien.