Ik ben een amateur crosser die zo af en toe een cross lesje voor de leuk doet voor de afwisseling met mijn paard. Gezellig in de puppy klas, en we vinden dat beiden echt super leuk! Hiervoor gaan we nu steeds met de trailer naar Moordrecht, maar ik had ook begrepen dat er een oefen-terrein op stapafstand van onze stal is, namelijk in Nieuwveen. Ik kan echter niet vinden of hier ook lessen (ook voor 'puppies') wordt gegeven en door wie.... Heeft iemand hier meer informatie over?
Moet je even zoeken op de naam Kluinhaar. Adres is bij glashandel de Tulp (die zat er vroeger) of kijken op dressuurspiegels (dacht ik) Weet alleen niet of G. les geeft. Voorheen trainde Noord en Zuid Holland daar.
Freggle_Edge
Geplaatst: 03-07-14 20:44
Erg leuk terrein maar de hindernissen zijn wel wat pittiger dan in Moordrecht. En het is klein, dus alles heel dicht op elkaar. Dat maakt het ook niet heel simpel voor puppy's.
Bij wie volg je je lessen? Ik geloof dat Richard soms ook met mensen naar Nieuwveen gaat, maar dan alleen met de combinaties die niet meer helemaal puppy zijn.