4 jaar geleden heb ik een auto ongeluk gehad waarbij ik een rug en nek letsel heb gekregen. Ik heb na mijn ongeluk een lange tijd niks anders gekund dan slapen. Ik ben een lange tijd niet naar school kunnen gaan. (en niet paardrijden) Na veel fysiotherapie ging het gelukkig wat beter. Maar opeens kreeg ik last van andere pijn, Aan mijn voeten, handen , benen, vingers enzo. IK had veel pijn en het ging heel slecht met me. Ik ben in veel ziekenhuizen geweest maar ze wisten niet wat ik had. Ik heb heel veel medicijnen geslikt en niks hielp. Na veel gesprekken en onderzoeken bleek het dat ik reuma heb. Ik had nieuwe medicijnen gekregen en die hielpen niet. Het ging steeds slechter met me en ik kon niet lopen waardoor ik dit jaar 2 x in een rolstoel heb gezeten. Ik ben er na veel oefenen toch weer uit de rolstoel gekomen. Het gaat nu al een hele tijd goed met me
Maar alleen het paardrijden nog niet zo...Ik heb heel snel last van mijn handen, knieën en rug.. Omdat ik paardrijden zo leuk vind vergeet je de pijn wel een beetje maar toch..
Heeft iemand tips of iets waarmee je de pijn minder kan maken (Geen medicijnen)
Niet echt een afwijking maar ik wist niet waar ik het moest neerzetten