Dan nu het vervolg, mijn vader was zo lief om eventjes drie minuutjes vast te leggen. Het gaat al stukken beter! Vorige week stond ze om de haverklap stil, en ik wist niet wat ik er precies mee aan moest. Nu beginnen onze 'plannen' steeds meer op een lijn te liggen.
Ik weet dat mijn zit beter kan maar het doel op dit moment was stappen en draven met zo min mogelijk stoppen/naar binnen vallen/naar de uitgang rennen. Aangezien ze de eerste rit telkens stil stond als ik iets vroeg (dus beenhulp of een teugelhulp) of als ze gewoon geen zin meer had.
Alvast van tevoren: Linksom vind ze de hoek die het verste weg is (Dus net na de C volgens mij) niet zo leuk, of ze iets eng vind weet ik niet maar in stap gaat ze er wel langs, in draf niet. Dit kan natuurlijk ook pure fjorden eigenwijsheid zijn, dat ze gewoon besloten heeft die hoek niet leuk te vinden

https://www.youtube.com/watch?v=-kT33wGOCnw
Ik zou om te beginnen mijn teugels wat losser laten, zodat ze daar wat minder druk heeft. En zeker wel been blijven geven als ze dreigt stil te vallen.
) lijf gaat lopen.