29 juni bij de White Socks Stables, Huis ter Heide WRAN wedstrijd. Loopt ook de halfbroer mee van jou paard. 6 juli bij Beau Dandy's in Woudenberg ook WRAN. Beide dicht bij jou in de buurt... Ze beginnen meestal met de 'in hand' onderdelen, vind jij dacht ik leuk. Succes!
Sorry, zie nu dat het gaat om de trec wedstrijden... ook erg gaaf! Wie weet hebben wij ooit ook tijd om te trainen hiervoor, want wij vinden dit ook echt supergaaf!
hoi... dat is wat ik met guppie wil gaan doen... daar zijn ze uitermate geschikt voor, en is zeer divers, maar je mag pas starten als die 5 is, en terecht anders is het nog veel ste vroeg, vind dat dat met alle diciplines moet gebeuren, dressuus, springen, sgm en western rijden!!!
En het eerste weekend van juli is er ook een wedstrijd in Kootwijk tijdens Paard & Plezier. Op zondag is daar dan ook vanalles aan ansere activiteiten te zien. Misschien is dat ook een leuke wedstrijd om te gaan kijken. En als je dat heeeel enthousiast bent kun je nog inschrijven voor Twello
wilma12
Geplaatst: 01-07-14 16:21
Hoe kan ik mij inschrijven voor twello? Ik ben lid van de knhs etc..