Vanmiddag heb ik een oefencross geprobeerd(ik zeg maar niet gereden want paard en ik hadden wat problemen
), en ik kwam er achter dat wij hier nog niet klaar voor zijn. Helaas namen ze ook niet te tijd om iemand hierin eventueel te begeleiden en daarom heb ik met veel frustratie en een enorm heet en doorgedraaid paard het parcours uitgereden(met 1 van de 17 hindernissen gedaan..). Dit was voor mij best een teleurstelling, maar ik had zelf teveel spanning in mijn lijf en doordat ik niet goed heb kunnen warmspringen heb ik dit er niet goed uit kunnen rijden(bij mezelf).Graag wil ik daarom weten waar ik ergens in Zuid Limburg enkele crosstrainingen kan meedoen. Waar dus ook echt (individueel) contact word gemaakt met een combinatie en er problemen kunnen worden opgelost. Zo kunnen mijn paard en ik wél lekker ons rondje rijden zonder frustratie en is het voor ons beiden een stuk leuker uiteraard.
Weet er iemand een stal/manege/terrein waar je dit kan proberen? Iets verder naar het noorden kan misschien ook nog wel(of over de grens richting belgie/duitsland).