Ik kon er niet een topic over vinden maar mijn vraag is hoeveel crossen rijden jullie in een seizoen. Dit is mijn tweede seizoen en vorig jaar heb ik er vier gereden. Dit jaar heb ik er nu twee gereden en ze doet het fantastisch in de B! Ik heb er nu nog sowieso 5 die ik dit jaar nog wil rijden. Ik zoek wel de 'vriendelijke' crossen uit. Nu op de planning staan ; Markelo snorrewind , Ermelo , Heino ,Hattem (eigen club) en Bathmen.
Maar ik kijk ook stiekem nog naar andere omdat ze het zo goed doet maar ik wil haar écht niet overvragen!! Ik rij daarnaast ook regelmatig spring en dressuur wedstrijdjes

Ze wordt deze zomer 7 maar was een laat bloeier.. Graag jullie meningen!!!
In het najaar zijn er zoveel mooie en leuke crossen in de buurt die je eigenlijk niet mag missen!
en heeft hij nog steeds zin om te gaan. Hij heeft dit seizoen 3 crossen gelopen, nu nog 2 tot en met juli en dan vanaf september weer. Denk dat we dan op een totaal van 8 tot 10 uitkomen even afhankelijk van hoe alles in de planning past, maar als hij zo fijn blijft gaan moet dat zeker lukken. Vorig jaar was zijn eerste seizoen en heeft hij 5 crossen gelopen.