Ons team bestond uit:
Mel met Des (appaloosa)
Alicia met Billy (quarter)
Deb met Roosje (mijn fjordje)
en tenslotte ik, de groom, coach en vrijwilliger op een van de posten bij de POR. Dit laatste deed ik samen met Sophie, ook een vriendin.

Eerst was er 's ochtends de POR, de oriëntatierit. Vanaf mijn post verschillende foto's gemaakt van alle langsgekomen ruiters (deze zijn via de facebook te zien, wil je de foto's zien!).
Sophie op onze schitterende post:
Hier kwam 'ons' team langs:
Vervolgens was er de MA, voor de onbekende onder ons. De bedoeling is om 100 tot 150 meter in zo'n langzaam mogelijke galop af te leggen:
En zo snel mogelijk terug te stappen:
Vervolgens is er de PTV, een hindernisparcours met bijvoorbeeld slalom, rechts opstappen en allemaal van dat soort dingen.
Ze moesten beginnen met de laaghangende takken (in een zo snel mogelijke gang eronder door, echter als ze eraf vallen heb je geen punten):
Vervolgens het labyrint onder de man (voorwaartse beweging er door heen, de balken mogen niet vallen):
Opsprong onder de man:

Berg af onder de man:

Berg op onder de man:

Smalle doorgang aan de hand (stap of draf):

En hier de de brug:
Ik heb helaas niet alle hindernissen erop staan en ook de kwaliteit is niet even goed, maar ik hoop dat jullie zo toch een goede indruk hebben gekregen!
Dit was onze plek voor de dag, wat een geluk met het weer:

De uitslag was ook geweldig, Alicia was met Billy derde, Deborah met Roosje vijfde en Mel met Des zesde.
Helaas was het dit jaar de laatste keer dat het georganiseerd was in Kaatsheuvel, maar we gaan in de toekomst ook ergens anders naar toe. Trec is zo ontzettend leuk!
Echt lol met je knol (en je begeleiders)