[WN-ITP] Appaloosa Karlijn op vakantie in Kootwijkerbroek.
Zo gestrest als ze vorig jaar aankwam, zo relaxed was het dit jaar. Ik haalde haar van de trailer, zette haar in de wei en toen was het eigenlijk direct al goed. Ik was zooo trots op hoe rustig ze alles op pakte (ze is nogal een stresskip). Omdat het paard van suusje26 @ bokt helaas niet wilde laden mocht zij een paard meenemen van een stalgenoot van haar. Karlijn was op slag verliefd haha, het klikte ontzettend goed tussen die 2, waar de een ging daar ging de ander en andersom.

We waren door de problemen met laden etc. wat laat maandag, maar hebben 's avonds nog een ritje gemaakt.

Dinsdag hebben we een ritje van ruim 28km gereden, het regende helaas die ochtend maar daardoor kon ik m'n jas uitproberen

Beetje verzopen maar het was een heerlijke rit!

Woensdag zijn we met zijn 3e weer een wat korter ritje wezen maken, was heerlijk weer!
Hier aan het begin van de tankbaan (die zich heerlijk voor een galopje verleend)

Met het zonnetje!

Karlijn haar knappe koppie op de Dikke Bart.

Donderdag weer een langere tocht gereden.

En toen was het alweer vrijdag
Time flies when you're having fun.

Nog even partnerruil gedaan, volgensmij vond xNicolx @ bokt het niet echt voor herhaling vatbaar (iets met een beetje steigeren en bokken ofzo...
)
Al met al heb ik echt weer een super vakantie gehad! Ik kan niet wachten tot volgend jaar
.
).
Ze blijft een mooi paard! 
.