[SGW] Sgw manege den toom

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wienkecarlo

Sgw manege den toom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 20:29

Hoi,
Ik heb een paar vraagjes over de SGW op manege den toom (voor degene die er iets over weten :) )

-is er een minimum leeftijd om mee te doen?
-moet je een startpas hebben?
-wanneer is het dit jaar? (2014)
-heeft er iemand van jullie al eens meegedaan? *ervaringeeeen! ;)
Groetjes

arjanne98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 22:21

Ik heb er 2 jaar geleden meegedaan met mijn toenmalige bijrijdpaard! Het is een ontzettend leuke wedstrijd waar ik en mijn paard erg veel van hebben geleerd. De cross is goed te doen en heeft leuke, orginele, niet al te moeilijke hindernissen. Ik ga hem daarom dit jaar weer rijden. Als je op de site kijkt heb je ook filmpjes en fotos(arreche.nl/sgw).Verder een hele ontspannen sfeer! Enige nadeel is dat je soms best lang moet wachten tussen je proeven door, maar dat is op te lossen door evt. een stal te huren. Ik geloof dat het het laatste weekend van september is, dat weet ik niet zeker. Minimum leeftijd zou ik eerlijk gezegt niet weten, maar ik zelf was toen ik hem reed net 14 jaar oud. Startpas hoef je niet te hebben :)

wienkecarlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-14 13:47

arjanne98 schreef:
Ik heb er 2 jaar geleden meegedaan met mijn toenmalige bijrijdpaard! Het is een ontzettend leuke wedstrijd waar ik en mijn paard erg veel van hebben geleerd. De cross is goed te doen en heeft leuke, orginele, niet al te moeilijke hindernissen. Ik ga hem daarom dit jaar weer rijden. Als je op de site kijkt heb je ook filmpjes en fotos(arreche.nl/sgw).Verder een hele ontspannen sfeer! Enige nadeel is dat je soms best lang moet wachten tussen je proeven door, maar dat is op te lossen door evt. een stal te huren. Ik geloof dat het het laatste weekend van september is, dat weet ik niet zeker. Minimum leeftijd zou ik eerlijk gezegt niet weten, maar ik zelf was toen ik hem reed net 14 jaar oud. Startpas hoef je niet te hebben :)

Leuk!
Ik ben zelf 13, en mijn vriendin tegen die tijd dan ook!
Wat voor paard je heb je?

arjanne98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:10

wienkecarlo schreef:
arjanne98 schreef:

Leuk!
Ik ben zelf 13, en mijn vriendin tegen die tijd dan ook!
Wat voor paard je heb je?

Het paard wat ik toen reed en waarmee ik hem dan ga rijden zijn beiden volbloed arabiertjes :)

bowilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:59

Ik rij bij Manege den toom!
Geen startpas nodig en er is volgens mij geen minimum leeftijd!
Hele leuke wedstrijd zeker meedoen. Ik doe dit jaar ook mee.
Het is op 28 en 29 september