Graag wil ik even deze foto's van een geweldige pony delen met jullie!! Ben zo trots op haar!
Gisteren werd ik gevraagd of ik mee wilde om even wat cross hindernissen te springen op het KNHS terrein te Ermelo. Daar kon ik geen nee tegen zeggen, dus me hele programma omgegooid en met de pony naar Ermelo. Ik was samen met een stalgenootje, we gingen voor haar omdat zij cross heeft aankomende zaterdag. Maar ik ben altijd in om te crossen want dit is echt ons ding! Ik heb 2 jaar geleden 2 jaar achter elkaar crosstrainingen gevolgd bij Wouter Hazeleger, vorig jaar heb ik het niet gedaan wegens omstandigheden en dit jaar gaan we weer mee doen! Ze sprong alles waar ik haar op af reed, ze keek nergens naar! Het is echt een geweldige pony!! Ik ben inmiddels 20 jaar, maar ben niet al te groot dus kan nog mooi met de pony trainen.
We waren voor dat ik 18 werd, M1 dressuur, Z springen en B/L cross!
Hier zijn de foto's die gisteren gemaakt zijn:
Lekker losrijden in de mooie 20x60 bak

Het paard midden in de wei

Haaientanden, Geweldige foto vind ik dit zelf

De bezembak

Bezembak andere kant

Een soort huisje, waar ik me rechterteugel iets te strak heb vanwege het sturen naar de volgende..

De heg

Boomstam

Samen boven op de brug

Foto's van de waterbak
Je kunt aan mij wel zien dat ik het leuk vind 

En lekker gek doen!

En nog de andere bezembak!

Al met al heerlijk gereden! De pony mag ik nu al bijna 6 jaar rijden en nog elke dag geniet ik van haar! Ze is soms zo gek als n deur! Maar zo zijn we een goed team zeg maar!
Voor de oplettende kijkers: We hebben ons niet elke keer aan de vlaggen gehouden (rood rechts) we hebben de hindernissen goed bekeken van beide kanten en omdat die ook van de andere kant kon hebben we hem zo gesprongen, zo stond hij beter in de lijn!
wanneer is spike aan de beurt voor de cross hihi!