die is de eerste keer dat ik hier een topic open dus het is een beetje een ''haaai dit zijn wij'' topic
.Sinds vorig jaar september ben ik deze stoere dame gaan lease, de eigenaresse leste met haar in
western en ik ben ook overgestapt op western/recreatief. In het begin hadden veel ruzie, deels mijn
schuld vanwege lichamelijke klachten. Na een tijd begon ik der trucjes te kennen en zijn we serieuzer
gaan rijden, van uren in het bos gingen we naar een halfuurtje tot een uurtje in de bak en zo nu en dan
het bos in.
We hebben een aantal keer les gehad maar helaas kon ik dit lichamelijk niet aan, de dingen die we hadden
geoefend in de lessen ben ik gaan voortzetten en ben ontzettend trots op hoe we nu samen door de bak
rijden. Vandaag heeft mijn vader wat foto's gemaakt en deze wilde ik met jullie delen, owjah ik ben Chris
en dit is Chloe!
Punten waar we nog aan werken:
* Meer ontspannen zitten tijdens het doorzitten
* Piano handen
* Meer ruimte geven
* Teugels beter op maat
* Naar voren kijken

In de hoeken valt ze ontzettend naar buiten, ik heb mijn hand hier hoger om haar
door de bocht te begeleiden, dit hoef ik vaak maar een paar keer te herhalen.

Helemaal verliefd op ons nieuwe pad

Niet heel veel foto's, tips zijn zeer zeker welkom! Het is voor mij een hele omschakeling van
dressuur naar western, tevens is doorzitten niet mijn sterkste punt haha maar gaat steeds
beter! Wees lief, we zijn der nog druk mee bezig en hopen tegen de zomer eindelijk weer te
kunnen lessen als het allemaal meewerkt