[WN] Wie wil er met mij western rijden? [omgeving Amersfoort]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_x

Wie wil er met mij western rijden? [omgeving Amersfoort]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 09:11

Ik les op dit moment bij Marlies Maathuis in Achterveld. Daar heb ik het erg naar mijn zin. Het is niet echt een manege, maar een pensionstal waarvan de eigenaresse ook lesgeeft en drie vaste lespaarden heeft.
Mijn vaste maatje is helaas gestopt met rijden, dus nu zoek ik een nieuw lesmaatje :)
Ik les op woensdagavond, van 19.30-20.30u (maar in de tijd is iets te schuiven). Ik les nu alleen een half uur, maar met zijn tweeën kunnen we voor dezelfde prijs een uur rijden. Zijn er nog meer mensen die het leuk vinden om western te rijden, dan kan er ook een groepsles gemaakt worden (maximaal 3 personen), dan is het nog iets goedkoper.
Informatie en prijzen: http://www.mmwesternriding.nl/

Wie zou het leuk vinden om met mij mee te gaan? Reageren mag ook via PB :)

ladypaard

Re: Wie wil er met mij western rijden? [omgeving Amersfoort]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 09:22

bedankt voor het adres. Dat is nog enigszins in de buurt. Wil alleen zelf niet op constante basis lessen :) Maar ga het adres dus wel even onthouden. Dus misschien in de toekomst

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 10:08

Dat lijkt mij wel leuk! Hoe duus ben je dan uit

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 16:34

Maureen95 schreef:
Dat lijkt mij wel leuk! Hoe duus ben je dan uit

Een losse les voor een half uur alleen of een uur met zijn tweeën kost €22,50. Koop je tien lessen in één keer dan krijg je 10% korting (en dan betaal je €20,25 per les).
Een groepsles kost €17,50 per keer (ofwel €15,75 per keer bij tien lessen) :)
Dit zijn de prijzen voor les op een 'manege'paard. Les met een eigen paard is iets goedkoper (zie site).

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 18:07

Ik kan zoiezo niet met eigen paard. ( geen vervoer) En red het qua financien ook niet om het in 1x te betalen. Maar ik wil wel wat losse lesjes doen. Ik wil zoiezo daar een keer lessen :)