Voor wie mijn knapperd nog niet kennen (wat bijna onmogelijk is maar toch
) Tommy Officieel Stillfree van Susheila Stable
30-4-1995
Haflinger
Sinds 1-4-2011 mijn beste maatje.
Wie het zich nog kan herinneren, zo liepen we er vorig jaar bij:

En dit jaar startte we in een totaal andere kleur: Kobalt blauw. veel mensen herkende ons niet maar toen mijn (maar vooral Tommy's) naam werd omgeroepen wisten ze weer dat wij het waren

Hand in trail (Ik ben zelf 14, had stal nummer 15 en startnummer 16
)
Zijwaarts, ging niet helemaal goed maar voor de 1ste keer deed hij het super!

Vrolijkheid

Super blij! Een mooie 3de plaats voor mijn kanjer!
Ben ook onwijs trots op deze foto

En zo hobbelde we erbij tijdens de pleasure, helaas liep Tommy niet continu met zijn hoofd omlaag maar hij was heel relaxt en daar gaat het om

Linksom fout aangesprongen maar daarna gelukkig meteen goed, toch effe kijken of hij wel goed zit

Met de pleasure ging het wel goed. Dacht niet dat ik teruggeroepen werd en zei nog tegen mn stalgenootje: Als ze mij terug roepen zijn ze gek! Nog geen 2 seconden later roept mn vader: Chels terugkomen! Je moet de finale rijden!
De finale ging nét effe wat beter als de 1ste ronde, linksom weer verkeerd aangesprongen en daarna meteen goed. Gelukkig had de jury dat niet gezien
We eindigde op een mooie 5de plek 
Achteruit in de horsemanship, Tommy was een pilon te ver doorgedenderd maar we hebben de proef wel afgemaakt!

Ook bij de horsemanship mocht ik de finale rijden en eindigde we op een 6de plaats.

Kortom: het was een superdag! Maar ik had het natuurlijk nooit gekund zonder mn lieve pappie en mammie die ik toch ook wel even op de foto wou hebben met mijn vriendje

Laten jullie een leuk berichtje achter? Vinden we altijd leuk
Vind foto 5 zo mooi!! Gefeliciteerd met de prijzen!!