[WN] Westernzadel gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AmyKabal

Westernzadel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-14 20:30

Hey allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een mooi leer westernzadel voor mijn Franse rijpony, ik zou graag tussen de 100 en 200 euro blijven, en het moet op een smalle pony passen met een hogere schoft & een niet zo lange rug.

Weet jij wat? Sites? Of heb je er zelf eentje te koop?

Nickolay

Re: Westernzadel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:13

Sorry voor zo weinig geld zal je niets vinden van kwaliteit die goed genoeg is om te gebruiken.
Je kan beter nog even door sparen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:46

Een goed westernzadel heb je tweedehands vanaf ong 700 euro. Voor jouw budget zal je niks goeds vinden, dan alleen baggerkwaliteit waarmee je je paard alleen maar heel veel pijn zal doen. Spaar nog even door en laat een goede WESTERNzadelpasser komen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 09:11

@AmyBaltus: kijk even naar de link in mijn onderschrift "Naakte waarheid" dan zie je wat je koopt als je een goedkoop zadel aanschaft.
Gewoon niet doen dus !!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 09:20

Een tweedehands barefoot met westernlook is, als je heel goed zoekt en genoegen neemt met een oud model, misschien mogelijk. Maar meer niet nee.

AmyKabal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 09:22

DubbelDun schreef:
@AmyBaltus: kijk even naar de link in mijn onderschrift "Naakte waarheid" dan zie je wat je koopt als je een goedkoop zadel aanschaft.
Gewoon niet doen dus !!

Oke bedankt! Ik spaar nog even door en laat dan zeker een westernzadelpasser komen. Bedankt allemaal!