[WN] Western instructrice/instructeur Noord Holland gezocht ????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sabriina0001

Western instructrice/instructeur Noord Holland gezocht ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 19:48

Zoals de titel al zegt: Ik ben op zoek naar een goede western instructrice of instructeur omgeving Noord Holland ?? (mijn paard staat in Castricum)

Wie heeft er contacten voor me en ervaringen om te delen... *\o/* 8-)

bedankt alvast :o /3

0_Maris_0

Re: Western instructrice/instructeur Noord Holland gezocht ????

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:53

Evelien Geerlof van Trainingsstal Starnmeer..
Weet niet of ze ook aan huis komt maar Castricum en Starnmeer liggen niet zo ver bij elkaar vandaan dus als je paardje makkelijk op de trailer gaat (en je hebt de beschikking erover) dan kan je ook daar heen om te lessen..

sabriina0001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 21:12

0_Maris_0 schreef:
Evelien Geerlof van Trainingsstal Starnmeer..
Weet niet of ze ook aan huis komt maar Castricum en Starnmeer liggen niet zo ver bij elkaar vandaan dus als je paardje makkelijk op de trailer gaat (en je hebt de beschikking erover) dan kan je ook daar heen om te lessen..

Daar les ik nu hihi!! "Maar zoek ook iemand die op locatie komt.. een stuk makkelijker :o

Anoniem

Re: Western instructrice/instructeur Noord Holland gezocht ????

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:19

Ik heb les bij Ariëtte Buchter in Slootdorp. Ik weet niet of ze ook naar Castricum gaat of dat jij het ervoor over hebt om naar Slootdorp te gaan met de trailer, maar je kan het altijd even vragen natuurlijk. Ik vind haar erg goed lesgeven, ze legt alles heel duidelijk uit, komt altijd wel weer met een nieuwe uitdaging en ze werkt goed aan de basis :j Succes!

sabriina0001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 21:56

ik zal het vragen:) Bedankt.

Zoek echt iemand die naar mij komt;) anders kan ik wel bij starnmeer lessen waar ik al les 'maar dan met mijn eigen paard':P Maar ga liever niet steeds heen en weer aangezien ik geen eigen trailer heb en dus van alles moet gaan regelen.