[WN] eerste western les met Charly achter de rug!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jasmien1008

eerste western les met Charly achter de rug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 16:38

Hoi!

Na lang zoeken heb ik iemand gevonden die op verplaatsing western les kan geven. Alexandra Meijer (www.alexandrawesterntraining.nl) heeft verschillende certificaten en heeft meerder opleidingen afgerond.

Ik vind het ongeloofelijk wat je met de juiste hulpen kan bereiken!
1 les voorbij en Charly deed zijn back-up véél vlotter en beter als voorheen. Door gewoon in de richting te kijken naar waar ik wilde gaan ging Charly die richting al op (vooral op zijn rechterhand dan).
We hebben zelfs de eerste stapjes van een roll-back gedaan.

Natuurlijk zijn we nog beginners in western en is er nog veel werk. Ik ben toch geschrokken van wat Charly degelijk kan. Hij werkte ook zeer goed mee en concentreerde zich heel goed. (alles nog in stap voorlopig)

Deze les gaf me echt het gevoel dat ik nog zeer veel kan bereiken met Charly ondanks dat hij al wat ouder is (17) :)

Nu ga ik vooral veel oefenen op de dingen die ik deze les heb geleerd (hele boterham) tot dat het nog eens tijd is om Alexandra nog eens langs te laten komen.

Ik begrijp wel dat bokkers vaak hameren op het nemen van lessen, je leert er echt veel bij!

quibje

Re: eerste western les met Charly achter de rug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:46

leuk dat het zo goed bevallen is

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:28

Je bent in ieder geval goed bezig! Iedereen kan zelfs op hoog nivo nog les gebruiken, daar hoef je je echt niet voor te schamen en je bent nooit te oud om te leren (en je paard dus ook niet ;) )

Annekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:18

Klinkt leuk! Ik start volgende week mijn eerste westernlesje en ik ben ook erg benieuwd.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 00:38

Zij geeft bij ons op stal ook les. Ik heb zelf door persoonlijke redenen nog geen les van haar kunnen krijgen, maar ik heb wel al kennis met haar gemaakt en haar les zien geven. Super aardig mens. Hoop binnenkort ook persoonlijke ervaringen hier te kunnen delen :).

jasmien1008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 12:53

Lous schreef:
Zij geeft bij ons op stal ook les. Ik heb zelf door persoonlijke redenen nog geen les van haar kunnen krijgen, maar ik heb wel al kennis met haar gemaakt en haar les zien geven. Super aardig mens. Hoop binnenkort ook persoonlijke ervaringen hier te kunnen delen :).

laat zeker weten hoe het geweest is! :)