[WN] Iemand die zadelmak kan maken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

brio

Iemand die zadelmak kan maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 15:08

HOI!
Ben of ken jij iemand die mijn paard zadelmak kan maken? Mail mij!!!
Ik zoek iemand, daar ik zelf gewoonweg de tijd niet meer heb ivm met twee kinderen, die mijn paard zadelmak kan maken. Hij is al een maand bereden, maar dit is al ruim een jaar geleden. Wegens omstandigheden en een tweede zwangerschap heb ik niet meer gereden.
Ik zoek iemand die het leuk vindt om te doen. Durf bijna te zeggen dat het niet veel tijd kost, daar hij wel het zadel en het gewicht kent, maar dit is alweer ff geleden. Er moeten even meters gemaakt worden! Hij staat in Hazerswoude.

Aangezien ik wat vaker op bokt zit ;) , zou ik het op prijs stellen geen reacties te willen van : ja waar ben je dan aan begonnen, zet m in training, verkoop m of wat dan ook. Ik kan het me niet veroorloven om het risico te lopen er verkeerd af te vallen (ook al is die kans klein), ik weet dit geldt voor meerdere maar er is niet iemand als ik wat breek, die mijn kinderen verzorgt of naar mijn werk gaat :P
Ook heb ik geen geldboom :( waarmee ik m in training kan zetten.

Rumpleteaser

Re: Iemand die zadelmak kan maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:44

Dan zitten wij om de hoek: Lone Star Western Stable in Alphen aan den Rijn, tegen Koudekerk aan.
Melanie van Remundt heeft al een boel paarden zadel- en ruitermak gemaakt, waaronder haar eigen.
Mij heeft ze geholpen met mijn eigen paard. Veel rust en grondwerk. Bel haar eens zou ik zeggen!
Of een pbtje naar mij kan natuurlijk ook :)