[SGW] Openbaar crossterrein gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_97

Openbaar crossterrein gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 21:37

Hallo,

(ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, dus sorry als het verkeerd staat)

Één keer per jaar doe ik mee aan haflingerweekend Ermelo met mijn haflinger. Hier doe ik dan mee aan de crossclinic. Dit vind ik zo leuk dat ik niet een heel jaar kan wachten om weer te mogen crossen. :o

Omdat ik geen jaar kan wachten zou ik graag vaker willen crossen met mijn paardje en mijn vriendin (febee hier op bokt).
Wij zijn daarom op zoek naar een openbaar crossterrein, het liefst in Brabant.
Dus weten jullie een terrein, dan horen wij dit graag. :)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:40

In Brabant? Dan heb je keuze genoeg. Baarle Nassau, Zundert in Nederland en net over de grens met België, Minderhout en Meer.
Weet niet waar je in Brabant woont?

flare

Re: Openbaar crossterrein gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:42

Oeh ben ook wel benieuwd..

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 21:42

Percy schreef:
In Brabant? Dan heb je keuze genoeg. Baarle Nassau, Zundert in Nederland en net over de grens met België, Minderhout en Meer.

Ik woon in Mill, weet niet of dat je dat kent? Ligt bij Nijmegen.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:47

Nee, dan ken ik niet maar vlakbij Nijmegen ligt ook een heel fijn crossterrein. Daar zijn wij nooit geweest maar ik ken wel mensen die daar getraind hebben. Misschien weet iemand anders hier waar dat terrein precies ligt want dat weet ik helaas niet meer.

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 21:48

Kim_97 schreef:
Percy schreef:

Ik woon in Mill, weet niet of dat je dat kent? Ligt bij Nijmegen.

dus Zundert en Baarle Nassau is voor mij net aan de andere kant van Brabant. Haha (ongeveer 90/100 km zegt anwb routeplanner)

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:49

In merselo dat is goed te doen vanaf Mill

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:50

In Merselo heb je een leuk terrein waar je voor 8 euro op kunt, in ysselsteyn hetzelfde verhaal maar volgens mij iets meer voor gevorderde crosser en terrein is wat wijdser. Mijn beste advies zou zijn om contact op te nemen met Rob Janssen in Hernen! Suzanne Bouten is voor lessen ook een aanrader = eventinggek hier op bokt :)

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:51

Voordeel van Merselo vind ik dat het erg overzichtelijk is en dat het een afgesloten terrein is!

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 21:58

Mijn vriendin (febee) woont in Breda, helaas is dat een stuk uit elkaar. Het zou wel fijn zijn als er ergens een crossterrein tussen Mill en Breda is.

Baarle Nassau en Zundert zoals eerder genoemd is voor haar dicht in de buurt maar voor mij zo'n 100 km, en Merselo is dicht bij mij in de buurt maar voor haar weer zo'n 100 km.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:02

Dat gaat denk ik moeilijk worden. Of de een of de ander zal een eind moeten rijden.

Ik bedoelde inderdaad dat terrein in de buurt van Nijmegen. Maar misschien heeft iemand anders nog een leuke optie.

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:15

Dat terrein in de buurt van Nijmegen is denk ik het adres wat ik heb genoemd: Rob Janssen in Hernen... :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:17

Tegen leunen aan (bij venray) ligt een bos waar ook allemaal crosshindernissen in staan, er worden ook wedstrijden in gehouden zover ik weet...

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:41

Percy schreef:
Nee, dan ken ik niet maar vlakbij Nijmegen ligt ook een heel fijn crossterrein. Daar zijn wij nooit geweest maar ik ken wel mensen die daar getraind hebben. Misschien weet iemand anders hier waar dat terrein precies ligt want dat weet ik helaas niet meer.

Hernen ligt dat wat je bedoeld denk ik. :)

http://www.deheumstede.nl

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 15:53

Ja, dat is hem :D Lijkt me leuk voor mijn dochter om daar eens te gaan trainen onder begeleiding van Rob Jansen. Ziet er uit als een supermooi crossterrein en de vorige training van Rob Jansen was haar zeer goed bevallen. Echt een superfijne instructeur.