Zaterdag kwamen de eersten al aan. Zondag om 9.00 uur gingen we van start. Na koffie en cake kwam de theorie aan bod. Waar moet je op letten tijdens je training. De do en don't.
Hij vertelde waar de jury (althans hij) op lette volgens de regels. Om 11.00 uur moest iedereen gaan zadelen. De groep was erg verschillend er waren wedstrijd ruiters en mensen die voor de 5 keer op het paard zaten en gingen proberen.
Na de training gingen we even opwarmen en lunchen
. Na een uurtje en nog wat theorie gingen de ruiters weer zadelen en inrijden. Dit was een wedstrijdgerichte training. Aan dit deel deden ook alleen de wedstrijdruiters mee. Na de training en nog wat verdere uitleg deden we nog een wedstrijdje. Er deden 5 ruiters mee. Helaas moest hij vertellen dat er 3 een dq hadden.
Erg he ze waren uit hun gang gevallen. Maar iedereen die mee hadden gedaan kregen een lintje. Het was een gezellige dag waar we weer veel van geleert hebben.Chris bedankt!
De foto's komen zo snelmogelijk er bij. Dit laat ik Tammie maar doen ik krijg het niet voor elkaar.
)
, maar goed rij net pas weer een maandje en dan 5,5 uur op mijn paerd dan krijg je wel een zere bips 
ik hoop dat het haar lukt hoor heb leuk foto's uitgezocht hoor. Ook de rookpauze staat er bij natuurlijk. we moeten nog even gedult hebben

's Ochtends (met mijn geweldige ochtend humeur >;) ) weer vroeg op en aan de theorie. Alles werd duidelijk uitgelegd door Chris en als je een vraag had, nam hij de tijd om dat te beantwoorden. Voor Chris een hele opgave tussen al die kwebbelende vrouwtjes.
Maar het was echt super. De eerste keer rijden ging wel lekker, alleen voor de tweede keer ging het een stuk minder.
Ik ben ook van mijn paard gegaan om buiten eens flink een potje te gaan staan brullen
Dus al met al een geslaagd weekend. Hanita en Marit, bedankt voor jullie gastvrijheid en de volgende keer ben ik er ook weer (als het mag
, maar goed, die hengst mag wel een nachtje op stap met mijn merrie
nope, heb nog een beetje last van mij derriere
goed zeg dat jullie eerste zijn geworden