Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zou dan eerder voor een martingaal kiezen. caresje schreef:Dankjullie.
Ik heb mijn BP onder mijn jas aan.
En de slof is omdat hij nog soms een beetje hevig kan zijn wat betreft andere paarden (vooral merrie's) en ik heb mijn best gedaan om de slof hem niet te late hinderen. (aangezien er ook iemand anders met een merrie aan het rijden was kon ik de slof niet heel veel losser doen want hij raakt nog iets te veel opgewonden van merrie's)
caresje schreef:Dankjullie.
Ik heb mijn BP onder mijn jas aan.
En de slof is omdat hij nog soms een beetje hevig kan zijn wat betreft andere paarden (vooral merrie's) en ik heb mijn best gedaan om de slof hem niet te late hinderen. (aangezien er ook iemand anders met een merrie aan het rijden was kon ik de slof niet heel veel losser doen want hij raakt nog iets te veel opgewonden van merrie's)

xZiva_ schreef:volgensmij is het vakantie in het bejaardencentrum? (lees leeftijd ts)
Percy schreef:Ts is precies zo oud als jij maar schrok van de harde reacties die ze niet had verwacht. Ze heeft nooit eerder een op zo verwijderd maar ik snap het wel. Ze was superblij dat haar nieuwe paard zo stoer door het dorp durfde en de hindernissen leuk vond. Als je een paard koopt om daar verder mee te komen in de eventing is dat wel erg prettig natuurlijk
xZiva_ schreef:aangezien topics waarin de OP word weggehaald, vaak als penny word aangezien en vaak de opmerking krijgt: volgensmij is het weer vakantie.
en ik geloof niet dat ts haar leeftijd helemaal klopt