een 6 jarige merrie ( wat heb ik toch met merries, heb alleen maar merries
) genaamd ann magic wolf, een mooie palomino van 1.50 m. kleindochter van topsail cody.
gevonden op internet, direct helemaal weg ervan maar zoals gewoonlijk als ik paarden zoek vind ik ze in beieren
(zuid duitsland) hoe ik dat toch altijd voor elkaar krijg. maar goed met de trein daarheen, lekker weekeindje weg. paardje gekeken en toen nog meer kapot ervan wat een lief-ie
dus kijken hoe zou ze dan van zuid naar noord duitsland moeten komen, oplossing een transportbedrijf
hoef ik niet helemaal naar zuid duitsland met mijn oude vrachtautootje en weer terug waarna ik helemaal kapot ben ( het is zo'n 12 uur rijden enkele reis) en geen bergen, dat is voor mij ramp nr. 1. dus afspraken gemaakt voor de keuring. annie gekeurd annie afgekeurd licht onregelmatig. ze had een paar weken ervoor een trap van een ander paard gehad. ik teleurgesteld en afgesproken dat ze 10 dagen later nog eens naar de DA zou ter herkeuring, en ik kreeg vandaag ( op pakjesavond) het goede nieuws alles OK
. volgende week vrijdag komt ze, en ik kan het bijna niet afwachten. nog een paar fotootjes van haar. hiermee zal ik het nog een week moeten doen.
deze is van afgelopen zomer.

die vrouw heeft het paard voorgereden toen ik er was om haar te bekijken.
.... maar zoals gewoonlijk