had ik vandaag deel 2
weer mooi op tijd (nee hoor, is geen gewoonte om vroeg te zijn), was er nu 45 min voor de les begon
ach ja, mijn auto ging vandaag gewoon iets sneller dan ik dacht
vandaag op een 6 jarige ruin gereden
mooie kleur, vond hem wel matchen met mijn haar
begon goed, ik stap op en meneer begint aan te wandelen, dus wat doe ik als rechtgeaarde dressuurmiep, ik pak de teugels vast, begint hij toch ineens flink achteruit te stappen
, tja, foutje, moest de teugels los laten hahaha, zitten echt wel wat verschillen in dressuur en western heb ik vandaag gemerktjammer genoeg niemand mee om foto's te maken, maar gelukkig wilde wendy tijdens de les wel een paar filmpjes maken, dus dan krijgen jullie die te zien
dit was mijn eerste stop met hem en zoals je ziet reageerde hij iets anders dan het paardje waar ik de vorige keer op reed
na eerst wat los gereden te hebben gingen we ook een galopje doen, deze was echt een stuk voorwaartser, maar voelde goed
tja en toen ik aan het galopperen was, werd wendy even geroepen door een verbouwer daar, dus ik was even alleen
geen punt zou je denken
klopt...maar hilarisch was het wel
meneer ging namelijk wat versnellen zonder dat ik dat wilde, dus ik zeg 'easy'
geen reactie
nog een keer 'easy' weer geen reactie, maar we gingen nog steeds sneller
dus wat doe ik
ik gebruik het woord wat ik gewend ben: hoooo, let op, dit klonk niet als 'wow'
maar dat vond hij dus wel hahahahaha, tja en toen stonden we dus stil
aangezien hij dus eigenlijk wel deed wat ik vroeg hem ik hem maar beloond, maar lag er wel bijna naast van het lachen om mezelf
dit is een beetje wazig, maar wilde ik wel delen
en de laatste voor vandaag
heb weer genoten en de volgende les is alweer gepland
let wel op als je reactie geeft: dit was pas mijn 2e keer op een westernpaard