[SGW] Crossles in de buurt van Groningen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Crossles in de buurt van Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 18:04

Hallo,

ik heb al een hele lange tijd dat ik voor de afwisseling eens een keer een crossles wil gaan doen. Nadat ik gister bij Boekelo ben geweest gaat het nog meer kriebelen.

Nu is het wel zo dat ik dus geen winstpunt in het springen heb, en ik die ook niet meer ga halen met mijn Haflinger, want dan moet ik dus bij de paarden, en dat word mij dus iets te hoog... (En ik ben ook gestopt met wedstrijden). Kan ik ook zonder wp een les volgen?

Wat zijn minimale vereisten? Ik weet dat ik dan een bodyprotector aan moet schaffen, en mijn pony beenbescherming om moet, maar welke?

En waar rond de stad Groningen kan ik het doen?

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want ik heb er toch wel erg veel zin in, en ik denk dat hij het ook erg leuk vind om te doen.

Groetjes Mariëlle

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:12

In Groningen zit W/iene/ke Had/der/ingh en zij geeft veel crosslessen op terreinen in Groningen, Friesland en Drenthe. Volgens mij heeft ze ook een eigen terrein in Bedum. In de kop van Drenthe heb je Roden, en ons eigen terrein in Bunne, in Groningen weet ik niet zoveel terreinen, in Friesland heb je onder andere Harkema, Oosterwolde en Vinkega wat vanaf Groningen nog te berijden is.
Maar dit jaar zullen er niet zoveel trainingen meer zijn, daar het seizoen ten einde loopt.

Gewone peesbeschermers voldoen tijdens de eerste trainingen wel.

heidy_wilco

Re: Crossles in de buurt van Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 18:29

Oke, hatstikke bedankt! Ik had al zo'n idee dat het seizoen al bijna afgelopen was, maar nu heb ik wel alle tijd om wat rond te kijken.

saden

Re: Crossles in de buurt van Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:33

Je kunt wieneke even een mail sturen en dan word je in de mail lijst gezet en dan krijg je mail zodra ze weer wat organiseert.
In de herfstvakantie heeft ze nog een crosstraining in lelystad. (das alleen niet in de buurt)
Er is geen crossterrein in Bedum maar er is een terrein in aanleg in harkstede.