Pc lr de raairuiters organiseerd:Aanstaande Zaterdag 19 oktober13 Oeffencross in Nieuw Balinge.. Met 17 hindernissen bestaande uit stro,riet,boomstammen,voertonnen,buxus hegjes waterbak en greppeltjes.. voor pony's en paarden.. Wordt gehouden op een gerst land..
Geef je snel op via raairuiters@live.nl of 0644631377 Inschrijfgeld per startende combinatie € 7.50 Nog enkele plekken vrij.. Bodyprotector verplicht ook bij ons te huur..
Ik heb de oefencross op startlijsten zien staan! Wat heel jammer is, is dat er dezelfde ook al een oefencross in Sappemeer is en een oefencross + officieel B in Nijeberkoop. Voor veel ruiters die oefencrossen was de keuze tussen Sappemeer en Nijeberkoop al moeilijk, en nu is er nog een keuze bij. Misschien iets om volgend jaar rekening mee te houden? Denk dat je dan veel meer deelnemers en publiek krijgt
Klopt,wij als kleine club wouden dit eerst organiseren volgend jaar maar hadden toch zoiets laten we dit jaar ook maat doen om als activiteiten cimissie kunnen we er zelf ook een beetje inkomen,en de leden of buitenstaanders wat dit jaar komt kunnen het dan doorvertellen naar volgend jaar.. En hopen dan dat het een groter evenement kan gaan worden..
Dat is ook wel een goede insteek, dan kunnen jullie eerst even 'proeven'. Ben erg benieuwd naar hoe de cross er uit gaat zien maar ik zit dan in Nijeberkoop voor de officiële cross, ik hoop dat er een fototopic komt na de cross
Organiseren jullie het volgend jaar ook weer?? Dan doe ik zeker mee! zag het nu pas dat jullie dat hielden! Super leuk eindelijk eens wat in de buurt Top!