Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Altos schreef:Lielle: Ik denk de hele tijd dat we daar nog niet klaar voor zijn maar we hebben natuurlijk ook nog bijna een half jaar voor Chaam
Met een half jaar moet dat toch prima kunnen?
. 
marjan19 schreef:Eigenlijk niet helemaal voor het eerst, maar heb begin dit jaar 2 keer gestart en toen raakte ze geblesseerd.. Dus ik hoop dat 2014 wél een beetje ons jaar wordt.. Paard wordt in 2014 5 jaar.
Hoop dat ik de andere dan ook weer klaar heb en dat ie niet verkocht of weg is, die wordt dan 6 jaar en moet ook in de B
2014 is dus de bedoeling.
Na diverse trainingen en paar x oefencrossen, zou ik afgelopen weekend mijn eerste SGW starten in Vasse! Eindelijk! Had er super veel zin in!
Maar helaas was mijn paard ziek
Baaalen! Nu wordt het dus toch volgend jaar. Ik start nog wel de oefencross in Broekelo 12 okt!
Eerst rondje BB gereden en daarna gelijk rondje B er achteraan! Dat is het makkelijkst.
Maar heel herkenbaar!
Ik ga ook nog naar Broekelo as zondag!
sommigen snappen me niet.. Waarom durf je nu geen B te starten, en picknicktafels of iets dergelijks maakt je niets uit?? Dat is toch veel moeilijker!
tja... Gewoon...zit tussen de oren! Ik vind het ook erg moeilijk om die lijntjes in het parcours goed en gecontroleerd te rijden.. En dan die hoogte he!;)
nu kilometers maken he..