Ik weet dat er nog genoeg aan schort, maar al doende leer je
Dus wees niet te streng voor ons.Zac is een ruin van 5, en nu pakweg een jaar onder het zadel.
We hebben het lekker rustig aan gedaan en dit is dan ook onze 2e crossles en de 4e keer dat we samen springen.
De vorige keer op dit terrein hebben we lage bomen gesprongen en het 'simpel' gehouden, maar dit keer vond mijn instructrice dat het wel iets hoger mocht (nu ik de foto's heb bekeken heeft ie ook zat de ruimte).
We hebben even een discussie moeten voeren over hindernis 1, en dit resulteerde in vliegles xD Maar goed, meteen de bodyprotector getest.
De meeste foto's zijn gemaakt door bokker Missje, tevens de vorige eigenaar van Zac.
Nogmaals bedankt voor het komen
vond het super!Goed, tijd voor de foto's. Ik erger me kapot aan vooral mijn voeten en mn bolle rug. Dit kan dus beter.
Ook lijkt het soms alsof ik op zijn hals steun, maar dit doe ik niet.
Tips zijn welkom, maar weer lief voor ons. We zijn nog beginners.
Om meteen maar de beginnen met de blooper, na 2 keer erlangs gingen we erover.. en hoe.. meneer maakte een hertensprong en die kon ik niet helemaal uit zitten. Resultaat: Vliegles.

Deze hebben we ook in zij aanzicht xD

Ik werd even streng toegesproken door de juf, Zac keek me aan alsof ik gek was geworden en toen ben ik er wat meer aan gaan rijden.

Deze komt aan de muur 

En waarom door het water als je er ook over kunt xD

Maar erdoor kon toch ook

Bedankt voor het kijken

wat gaaf