Trec? Wat is dat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse_123

Trec? Wat is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 18:46

Dat was mijn reactie toen iemand vertelde dat al die rare speeltoestellen in het weiland voor trec trainingen waren.

En juist, dat moeten we natuurlijk even proberen. Al had ik maar weinig hoop met mijn water-bruggen-fellekleuren- raredingen vrees paard.

Maar, zoals onderstaande foto's laten zien, heb ik dus een talentvol Trec paard :+

we begonnen met de waterplas, waar we vroeger eerst via sloten,bermen en bomen misschien wel in het water kwamen, liep meneer er na een paar pogingen (en wat hulp van minder watergevoelige paarden) de waterplas in om... te drinken. Tot zover dus de watervrees.
Afbeelding

Dan wat boomstammetjes. In het bos zijn die dingen doodnormaal en geen probleem. Maar in zo'n weiland horen ze niet thuis, dat dacht ik tenminste, want hij sprong er zonder aarzeling (en zonder mega wappers gelukkig :o ) overheen.
Afbeelding

Bij deze boomstammen lagen heel handig wat balken langs... helemaal overbodig kennelijk.
Afbeelding

en dan..... een bruggetje.
Tja. dat is even andere koek. Maar natuurlijk, geen probleem. Hoewel ik een beetje bang was dat hij misschien een mega sprong naar de overkant zou maken, liep hij met een beetje hoge stappen zo dat rare, krakende ding op.
Afbeelding

Zoals jullie zien is mijn paard compleet in paniek op de enge brug.
Afbeelding

Verder waren er nog harige vliegengordijnen, op en afstapjes en een matras :+ en ik was allang niet meer verbaast dat hij dat ook allemaal prima vond.

Misschien is het toch tijd voor een carriere switch?

sorry van de slechte kwaliteit trouwens;)

Chroosje

Re: Trec? Wat is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 18:48

Hahaha geweldig, toch maar deze kant van de paardensport op gaan ;)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 18:49

Gewoon meedoen in mei volgend jaar ;)

bianca5055

Re: Trec? Wat is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 07:28

Ja dat krijg je als je overnacht op een plek waar jaarlijks een internationale trec wedstrijd wordt georganiseerd. ;)
Bepaalde hindernissen liggen (vast) in het terrein dus altijd aanwezig.
Maar als het bevallen is dan is een weekend terug komen en een heuse training doen vast geen straf.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 09:04

bianca5055 schreef:
Ja dat krijg je als je overnacht op een plek waar jaarlijks een internationale trec wedstrijd wordt georganiseerd. ;)
Bepaalde hindernissen liggen (vast) in het terrein dus altijd aanwezig.
Maar als het bevallen is dan is een weekend terug komen en een heuse training doen vast geen straf.

Ik ben al aan het zeuren dat ze bij onze vereniging achter ook zo'n mooie speeltuin bouwen :+
Misschien dat we een keer eens wat serieuzer komen spelen ;)