Onze interesse gaat met name uit naar hennep of vlas omdat je dan een kleine mesthoop houdt.
Aangezien Digger echt een vreselijk smeerkees is, gaat dat best in de papieren lopen. Want ondanks dat ze 's morgens naar buiten gaan en pas 's avonds naar binnen, kon hij maar 2 of 3 nachten met een baal doen
We hebben alle merken wel zo'n beetje gehad maar eigenlijk was het enige verschil de prijs.
Nu kwam ik laatst op Marktplaats en adres tegen van iemand die voor bijna de helft van de prijs vlasstrooisel aanbood en dit ook thuisbracht.
We zijn nu bijna een week verder en ik heb er nog maar 1 baal bijgegooid!! Het is "amazing" (lijkt wel TellSell
)Het is vrij fijn van stuctuur, geeft een onwijs verend en dik bed, kost weinig en het is nog steeds schoon!!
Het enige nadeel is dat de zakken niet een superkwaliteit hebben en hier en daar wel een scheurtje gaan vertonen bij het verplaatsen. Maar het ligt bij ons toch binnen dus dat maakt niet zoveel uit.
Ik denk dat er vast meer mensen zijn die vlassen, dus mocht je een telefoonnummer willen hebben, pb me maar.
(ps, ik heb geen aandelen in het bedrijf
) 

)plus 1 shet en 1 veulen