Ongeveer een half jaar geleden ben ik met mijn verzorgpaard en haar eigenaresse naar een fotoshoot bij de Wassenaarse slag gereden. Erg ver was dit niet vanaf huis, en het was nog een mooie omgeving ook!
Vanou is sinds juni 10 jaar, en is soms een echte merrie. Ondanks dat ze een draver is doet ze het hartstikke goed in de Western. We rijden meer recreatief dan wedstrijdgericht, maar toch kan ze erg veel. Ik verzorg haar nu bijna een jaar en ik ga nog lang niet stoppen!
Toen iedereen zichzelf uit de auto had gehezen, hun paarden uit de trailer hadden geladen en alle spullen bij elkaar hadden geraapt, waren we klaar om te vertrekken.
Eenmaal midden in de duinen aangekomen werden de eerste foto's al gemaakt, eerst Vanou's eigenaresse en daarna mocht ik ook op de foto

Hierna mocht Vanou haarzelf even showen

Lekkere billetjes

Close-up

Toen iedereen een beetje klaar was in de duinen, zijn we naar het strand gelopen.
Op het strand aangekomen hebben we met prikpaaltjes een stukje strand afgezet met de bedoeling dat Vanou wel een beetje enthousiast zou worden.
-Plan Mislukt-
Vanou was niet vooruit te branden
Uiteindelijk hebben we er wel een paar leuke draf-foto's uit gekregen.

Hierna de paarden opgezadeld en zijn Vanou's eigenaresse en de andere eigenaren een paar rondjes gaan rijden.
Hier zijn ook hele leuke foto's uit gekomen!
Ik ben ook nog een keer heen en weer gegaloppeerd(wat trouwens super gaaf was op het strand

Draf

Galop

Ik heb een hele leuke dag gehad, en ik ben super blij met de foto's!!
!!!