Normaal ben ik niet in het western gedeelte te vinden, maar ik denk dat jullie mij hier misschien wel mee kunnen helpen.
Kennissen van mijn ouders hebben voor mij een trofee/beker meegenomen. De vrouw werkt ergens waar vaker pakketjes aankomen die weer ergens anders naartoe verstuurd kunnen worden indien interesse, echter zijn ze daar mee gestopt. Deze trofee stond nog ergens, en het personeel vroeg zich af wat ze ermee moesten doen, de vrouw heeft hem toen meegenomen voor mij.
Zelf weet ik niet zoveel van de western sport af, maar ik ben toch wel benieuwd of jullie mij wat meer over de beker kunnen vertellen. Het volgende staat op het kaartje:
American Quarter Horse Association
Amateur show all-round MS Whizzin Jac - 4707810 MM Classics - Pretoria, South Africa Cheryl Mccrindle - 2012
kan eventueel nog een foto maken, maar dan moet ik strakjes even de camera fixen
Hmmm apart, dit is vast van een AQHA show in zuid Afrika. Is Cheryl Maccrindle niet te vinden op fb bijv.?? Heb wel een zuid Afrikaanse vriendin misschien weet zij hoe je mensen het makkelijkst vind daaroh.
Ze heeft hem gewonnen op een Quarter Horse show in zuid afrika blijkbaar (beste amateur van het toernooi gok ik als leek) met het paard MS Whizzin Jac. Ik zou haar een mailtje sturen, ze wil hem waarschijnlijk graag terug
Eens eventjes gespiekt op facebook..heb toevallig ook een foto gevonden waar paardje opstaat.. ik zal zeker contact met haar opnemen. Bedankt voor de snelle reacties