Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gaucho schreef:Western Wranglers zijn hele aardige mensen, maar als ik jou zo hoor met jouw plannen zou ik eerder kiezen voor Wennekers. Ik heb ook altijd gedacht dat het voor mij te grootschalig is, maar sta er nu 2 jaar en bevalt mij erg goed. Paardje staat ook lekker buiten. Hier mag je ook je eigen trainer meenemen.
Misschien is Golden Way Stables in Woubrugge ook nog wel te doen voor je?

. Kom eens kijken zou ik zeggen! Sonja schreef:Bij Jan en Brigitta sta je super. Ik zou er zéker even langs gaan als ik jou was, om jezelf een beeld te vormen en je vragen te stellen. Ga even kijken, praten en sfeer snuiven. Hartstikke lieve en gastvrije mensen, met een groot hart, en dol (en vakkundig) met de paarden.
Doe ze de groeten van me.
Sonja schreef:Niet gestaan, was helaas net te ver weg voor mij, anders had ik het wel geweten. Maar ik heb een behoorlijke tijd bij Jan gelest en meerdere malen daar clinics gevolgd.
lovereining schreef:Sonja schreef:Niet gestaan, was helaas net te ver weg voor mij, anders had ik het wel geweten. Maar ik heb een behoorlijke tijd bij Jan gelest en meerdere malen daar clinics gevolgd.
ik kan me voorstellen dat de lessen van jan als goed ervaren zijn en zijn clinics leuk waren maar u kan niet oordelen over hoe de stal zelf is ?
ik heb een aantal PB berichten van mensen ontvangen die er gestaan hebben en zeg maar niet allemaal heel positief zijn.
het is jammer dat deze mensen niet op de topic zelf willen reageren
Jan kwam niet altijd bij mij, ik leste ook daar met mijn paarden. En ook voor een bakkie koffie was je daar altijd welkom.
Romkabouter schreef:Welke stal je ook kiest: Er zijn altijd mensen die super tevreden zijn en altijd mensen die er nooit meer willen staan.
Dit ligt voor een groot deel aan de de mensen zelf (positief en negatief),.
Je moet, net als bij je paard, wel bij elkaar passen.
madelein schreef:Romkabouter schreef:Welke stal je ook kiest: Er zijn altijd mensen die super tevreden zijn en altijd mensen die er nooit meer willen staan.
Dit ligt voor een groot deel aan de de mensen zelf (positief en negatief),.
Je moet, net als bij je paard, wel bij elkaar passen.
Amen goed gesproken!
Helaas schijnt het in de paardenwereld zo te gaan dat als je ergens weg bent er geen enkel positief ding meer gezegd kan worden. Er zijn mensen die een wel heel negatief beeld schetsen, wat ik niet zo herken.
Ik vind dat wel jammer. Loop al heel wat jaren in de paarden wereld rond, en heb nog nooit zo'n prettige stal gezien als waar ik nu sta.
Maar goed daar gaat de discussie niet over. Kom gewoon eens langs, en vorm je eigen beeld! Ik denk dat je het dan het beste kunt beoordelen.
madelein schreef:De lessen die Jan en bri geven zijn erg prettig, en van hoog nivo. E
madelein schreef:Beste Nicole,
Ik ben gelukkig niet de enige die het prima naar de zin heeft. Daarom adviseerde ik de TS ook om zelf te komen kijken, om zelf een beeld te kunnen vormen. De mensen die hier weggegaan zijn, zijn vaak niet voor niks weggegaan. Of het klikt niet, of er zijn dingen gebeurd, waardoor er weinig positiefs meer te melden is.
Nee je bent niet alleen maar negatief, maar dusdanig negatief en veroordelend dat je hiermee een bedrijf schade aan doet of aan kan doen. Dat is denk ik iets waar je goed over na moet denken voor je dergelijke dingen op het internet zet. Je zou het zelf ook een beetje jammer vinden denk ik als een ontevreden klant zulke berichten over jouw bedrijf op het web zou zetten.
Maar goed, ieder zijn mening dat is zeker waar.