[SGW] cros

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

cros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 11:05

Hallo

Ik heb een draver maar ze heeft totaal niets weg van.

Ze heeft super goede galop en ze is ook snel.

cros der hier iemand met een draver. Of doet iemand eventing met een draver.

De mijn heeft nooit op de dravers baan gelopen. Maar was gewoon benieuwt of iemand hier met draver cros.

ik heb een taal stoornis dus als wat fout staat kan niets aan doen. Het is niet van gemak zucht. Ik doe mijn best om zo goed mogelijk te schrijven.

mika11

Re: cros

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:44

Is dat dit paard, waarmee je je eerste wedstrijd gaat starten?
[WD-V] aller 1st wedstrijd

Wil je met het paard gaan crossen of eventing later?
Dat kunnen dravers denk ik best goed, hoor!
Het zijn veelzijdige paarden.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:46

Dravers zie je vaak in de cross/eventing! Ik zou zeggen doe een keertje mee aan een crosstraining! erg leerzaam en zo kan je zien of je paardje het leuk vind :)

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 18:48

Celiien schreef:
Dravers zie je vaak in de cross/eventing! Ik zou zeggen doe een keertje mee aan een crosstraining! erg leerzaam en zo kan je zien of je paardje het leuk vind :)

Dank je ja wil zo wie cross Training gaan nemen met der. En ik wil dan uit eindelijk de eventing kant op met der

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 18:50

mika11 schreef:
Is dat dit paard, waarmee je je eerste wedstrijd gaat starten?
[WD-V] aller 1st wedstrijd

Wil je met het paard gaan crossen of eventing later?
Dat kunnen dravers denk ik best goed, hoor!
Het zijn veelzijdige paarden.

Ja met dat paard maar heb op dit moment maar 1 paard. Wil nog wel 2e bij maar wie weet ooit. Maar wil uit eindelijk eventing gaan doen met der.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:52

Zei t in je andere topic ook al, maar zowie = sowieso !

Je woont in Woerden zie ik? In Moordrecht is sowieso een crosstraining 1x in de zoveel tijd! Maar als t om t beestje in je profiel gaat (3.5 jaar? ) zou ik nog even wachten met crossen e.d. maar eerst dressuurmatig de basis er goed in hebben zitten en nog even een jaartje (of 2) wachten!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 19:02

Celiien schreef:
Zei t in je andere topic ook al, maar zowie = sowieso !

Je woont in Woerden zie ik? In Moordrecht is sowieso een crosstraining 1x in de zoveel tijd! Maar als t om t beestje in je profiel gaat (3.5 jaar? ) zou ik nog even wachten met crossen e.d. maar eerst dressuurmatig de basis er goed in hebben zitten en nog even een jaartje (of 2) wachten!

Ben laats in Biddinghuizen geweest daar cross een kennis van mijn. Dus zit nog beetje twijfel waar cross training ga doen. Maar ken ook iemand die het in moordrecht doet. Maar ik zie nog wel waar ik het ga doen. Ze moet ook nog wat meer stuur barder worden dat gaat wel al steeds beter dan in het begin. Maar ik ga als wat veder is 1st spring les nemen. En daarna cross training der bij. En me paardje is inderdaad me paardje is 3 half.
Laatst bijgewerkt door xxpaaardje op 22-08-13 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 19:02

Maar heb nog tijd zat ze mag bij mij gewoon oud woord en hoop dat ze dat ook woord. En ik woon inderdaad in woerden.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:36

Als je in Woerden woont dan kun je best wat crosslessen in Moordrecht volgen :-) Dat is een goed terrein om mee te beginnen. Ik zou daar nog wel een paar jaar mee wachten totdat je paardje wat ouder is.

Vaak kun je bij dezelfde instructeur lessen nemen op verschillende terreinen, zodat je ook verschillende sprongen en waterbakken ziet.

Overigens, als het gaat om het paard in jouw profiel dan is dat geen Draver maar een Engels Volbloed. Dat is heel iets anders dan een Draver.

julya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:47

Dravers hebben vaak een geod uithoudings vermogen, dus het zou juist goed zijn als je met je paardje mee zou doen!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 17:30

julya schreef:
Dravers hebben vaak een geod uithoudings vermogen, dus het zou juist goed zijn als je met je paardje mee zou doen!

dat heeft ze nu al en het zou denk ook best goed voor der zijn. Want ze kan ook best hyper zijn soms. Voor al als ze hindernissen ziet.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 17:44

Apple schreef:
Als je in Woerden woont dan kun je best wat crosslessen in Moordrecht volgen :-) Dat is een goed terrein om mee te beginnen. Ik zou daar nog wel een paar jaar mee wachten totdat je paardje wat ouder is.

Vaak kun je bij dezelfde instructeur lessen nemen op verschillende terreinen, zodat je ook verschillende sprongen en waterbakken ziet.

Overigens, als het gaat om het paard in jouw profiel dan is dat geen Draver maar een Engels Volbloed. Dat is heel iets anders dan een Draver.

die vrouwe waar laatst mee bij mee was naar Biddinghuizen die woont ook in woerden. En dat ook mooi terrein en zij is met cross ook pas begonnen en ik zie nog wel hoe lang ik daar mee wacht en zo wie ga ik der niet over vragen. En bij Biddinghuizen zijn 2 of zo waar training van krijgt en bij Biddinghuizen hebben ook waterbak. En allen maal verschillende hindernissen. En voor me pa maakt niet uit waar heen rijd.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 18:37

Maar is jouw paard nu een draver of een Engelse volbloed?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 18:39

mika11 schreef:
Maar is jouw paard nu een draver of een Engelse volbloed?

wat heeft dat met cross te maken.
plus heb je wat tegen dravers of tegen Engelse volbloed.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 18:42

Nee, dat heeft er helemaal niks mee te maken, hoor.
Beide kunnen goed crossen.
Maar omdat je zegt dat je 1 paard hebt. (in een ander topic van jou, zeg je dat)
In je profiel is het een Engels volbloed, wat jij hebt als paard.
Maar je opent dit topic of dravers goed kunnen crossen.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 18:48

mika11 schreef:
Nee, dat heeft er helemaal niks mee te maken, hoor.
Beide kunnen goed crossen.
Maar omdat je zegt dat je 1 paard hebt. (in een ander topic zeg je dat)
In je profiel is het een Engels volbloed, wat jij hebt als paard.
Maar je opent dit topic of dravers goed kunnen crossen.

ik heb inderdaad 1 paard ja 2 woord een beetje duur op deze stal waar ik sta zou wel 2 willen maar ja wie weet ooit sowieso als aan huis kan staan koop ik der zo 1 bij.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:46

Oh, in je profiel is je paard nu ook draver geworden :D

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 09:10

mika11 schreef:
Oh, in je profiel is je paard nu ook draver geworden :D

wat maakt dat uit........