[SGW] Arona haar eerste sgw-seizoen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pommier

Arona haar eerste sgw-seizoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 16:01

In 2012 hebben Arona en ik onze eerste crossles gehad, allebei waren we meteen verkocht en daarom zijn we in 2013 begonnen met ons debuut in het sgw.

- Met slechts 1 crossles achter de rug begonnen we augustus met onze eerste oefencross in Putten, ze sprong alles heel braaf alsof ze niet anders gewend was.
Afbeelding

Afbeelding

- In Januari met de indoorcross in de Meern. Hierbij hadden we 1 weigering door een stuurfout van mijzelf, paard vond het hartstikke leuk en sprong verder alles zonder moeite en dat zonder echte crosservaring.

- In maart hebben we onze tweede oefencross gereden in Putten, hierbij twee weigeringen op een smalletje, deze hindernis kende ze ook nog niet en ze snapte er niet veel van. Verder fijn rondgesprongen.
Afbeelding

- In april in Renswoude hebben we ons B debuut gemaakt. Boven alle verwachtingen in, (ik was al blij wanneer we de finish zouden halen) waren we foutloos en binnen de tijd waardoor we gelijk een eerste prijs mee naar huis konden nemen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... 6082_n.jpg

- Daarna zijn we in juli in Ermelo gestart. Wederom foutloos en binnen de tijd waardoor we dit keer met een vierde prijs naar huis konden.
Afbeelding

Afbeelding

- In augustus weer in Renswoude gestart en nogmaals foutloos en binnen de tijd, dit keer goed voor een derde plaats.

Afbeelding

Afbeelding

Tot nu toe kijk ik terug op een goed seizoen waarbij we al zes winstpunten hebben gehaald en al een hele ervaring rijker zijn. Gelukkig vindt mijn paard het vooral leuk om te doen.

Afbeelding

maj0

Re: Arona haar eerste sgw-seizoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 16:04

Ziet er goed uit!

Ik had in neede mijn eerste oefencross willen rijden maar mket uitstellen naar volgend jaar.

Lekker zo door gaan met elkaar je hebt een leuk paard.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 18:20

Gaaf! :D

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 18:24

paard ziet eruit alsof ze van elke minuut geniet :)

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:47

Zo wat super zeg!
En dat voor zo weinig crosservaring.
Op naar het L!

Ga je in het najaar ook nog starten?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:51

goed debuut, veel succes nog verder!

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 14:13

Bedankt voor alle reacties. :)

@majO Dank je wel. Hopelijk kan je de cross ook snel gaan oppakken en vindt je paard het net zo leuk als die van mij.

@loesvan Ik ga denk ik in oktober in Hattem proberen om L te starten.